معتمدی: حضور در انتخابات باعث تعویق سفر حدادی به آمریکا شد، ما قصد ابطال رکورد فصیحی را نداشتیم

به گزارش مجله تانی بای، سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی گفت: علاقمندی حدادی برای حضور در مجمع انتخاباتی باعث تعویق سفرش به آمریکا شد.

معتمدی: حضور در انتخابات باعث تعویق سفر حدادی به آمریکا شد، ما قصد ابطال رکورد فصیحی را نداشتیم

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا لوکس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با ، درباره اینکه گفته می گردد بیماری عرب سرپرست فدراسیون مشکوک به ویروس کرونا است، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و عرب قبل از اینکه شیوع ویروس کرونا در کشورمان مطرح گردد آلرژی شدیدی داشت و اردیبهشت مسئول کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون پیگیر شرایط جسمانی عرب است تا بهبود یابند.

او درباره علت تعویق اردوی حدادی در آمریکا گفت: بحث ویزا در تعویق سفر حدادی به آمریکا مطرح نیست، بلکه ما با حدادی تماس گرفتیم و اعلام کردیم که به علت اینکه فرد تاثیرگذار در فدراسیون دو و میدانی است در مجمع انتخاباتی شرکت کند، به همین علت او هم علاقمندی خود را برای شرکت در انتخابات اعلام کرد و قرار است بعد از انتخابات و روز 20 اسفند ماه راهی آمریکا گردد.

معتمدی درباره احتمال لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی به خاطر شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: هیچ نامه ای از وزارت ورزش و جوانان درباره لغو مجمع انتخاباتی دریافت نکردیم و برگزاری این مجمع به قوت خود باقی است. ما تدابیر لازم را اندیشیدیم و به طور کامل آمادگی برای برگزاری مجمع داریم.

سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی درباره لغو مجمع عمومی فدراسیون گفت: برگزاری مجمع عمومی فدراسیون دو و میدانی با پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان قرار بود روز 5 اسفندماه برگزار گردد که به علت اینکه حسابرس مستقل فدراسیون گزارش اقتصادی سال 97 را هنوز آماده ننموده بود این مجمع به تعویق افتاد.

معتمدی درباره اینکه ویزا حسین توکلی مربی حدادی برای سفر به آمریکا صادر نشده است، گفت: توکلی از همان ابتدا هم قرار نبود همراه با حدادی به آمریکا برود و قرار است توکلی در اردو های داخلی و اروپایی همراه با حدادی باشد.

سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی درباره اینکه گفته می گردد مبلغ قرارداد توکلی با این فدراسیون 12 میلیون تومان است، اظهار کرد: توکلی خواهان دریافت 15 میلیون تومان برای هر ماه شده است که باید این درخواست در هیئت رئیسه مصوب گردد تا با او قرارداد ببندیم. همه ورزشکاران دو و میدانی قرارداد دارند، اما برای پرداخت حقوق مربیان منتظر تصویب هیئت رئیسه هستیم، چون بدون مصوبه پرداخت پول به مربیان غیرقانونی است.

او درباره شرایط قرارداد مربی آمریکایی حدادی گفت: قرارداد مک ویلکینز، مربی آمریکایی حدادی به دلار بسته شده است، اما در زمان ریاست سابق فدراسیون دو و میدانی حدود 4 ماه از قرارداد سال گذشته این مربی پرداخت نشده بود، به همین علت به دنبال تامین منابع اقتصادی هستیم تا بدهی گذشته ویلکینز را بدهیم.

معتمدی درباره ارسال نامه به فدراسیون صربستان برای ابطال رکورد فرزانه فصیحی گفت: این موضوع صحت ندارد. برای ثبت رکورد های ملی سه بخش مسابقه وجود دارد، مسابقات رسمی که زیر نظر فدراسیون جهانی دوومیدانی و یا انجمن دوومیدانی آسیا برگزاد می گردد که نتایج آن بر اساس اطلاع از سطح برگزاری مسابقات قابل پذیرش است، سری دوم، مسابقات ملی هستند که با توجه به استاندارد های برگزاری نتایج حاصل از آن به عنوان رکورد ملی ثبت خواهند شد، دسته سوم مسابقات، مسابقاتی هستند که سایر کشور ها در قالب مسابقات باشگاهی، قهرمانی کشور و ... برگزار می نمایند که در این مسابقات جهت ثبت رکورد های ملی مکاتباتی میان کشور مرجع و کشور برگزار نماینده مسابقه صورت می گیرد تا اطلاعات لازم از جمله برخورداری از دستگاه فتو فینیش، اقدام به اخذ تست دوپینگ، سایت رسمی برای ثبت اطلاعات و سایر موارد را اعلام نمایند که در اصل مسابقه قهرمان ارزنده بانوان (فصیحی) در مسابقات صربستان از این دست بود.

او اعلام کرد: این خواسته معقول فدراسیون دو و میدانی است که از همه مسائل مربوط برای ثبت رکورد خانم فصیحی اطلاع پیدا کند.به هر حال شاید نگارش نامه ارسالی مورد پسند نبود، اما درخواست فدراسیون امر طبیعی بود تا رکورد ملی فصیحی را ثبت کنیم. فصیحی به عنوان یک ورزشکار تمام عیار با هزینه شخصی خود در اردوی صربستان شرکت کرد و در آنجا مسابقه داد و افتخارآفرینی کرد و ما هیچگاه قصد نداشتیم تا رکوردش ابطال گردد و به طور حتم از او حمایت می کنیم.

او درباره اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در فدراسیون دو و میدانی گفت: مسابقات انتخابی جوانان برای حضور در رقابت های آسیایی قرار بود 15 اسفندماه برگزار گردد که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این رقابت ها را لغو کردیم. همچنین مسابقات آسیایی جوانان قرار است روز 15 فرودین ماه انجام گردد که شرایط برگزاری این مسابقات هنوز معین نیست و احتمال تعلیق و لغو این رقابت ها وجود دارد. علاوه بر این بعد از مشورت با دکتر اردیبهشت تصمیم گرفتیم که اردو ها را لغو کنیم و هیچ فعالیت نظامندی را انجام ندهیم. به هر حال از هیئت های ورزشی استان ها درخواست کردیم اردو های متمرکز تا انتها سال را لغو نمایند و مطالب مرتبط با راه های مقابله با ویروس کرونا را در کانال فدراسیون بارگذاری نموده و به همه استان ها اعلام کردیم. تقویم مسابقات سال آینده فدراسیون هم تا اطلاع ثانوی معین نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 685

به "معتمدی: حضور در انتخابات باعث تعویق سفر حدادی به آمریکا شد، ما قصد ابطال رکورد فصیحی را نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتمدی: حضور در انتخابات باعث تعویق سفر حدادی به آمریکا شد، ما قصد ابطال رکورد فصیحی را نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید