ملی پوش هندبال بانوان: می خواهیم در مسابقات آسیایی به مردم عیدی بدهیم

به گزارش مجله تانی بای، بازیکن تیم ملی هندبال بانوان می گوید که شرایط تیم ملی و آمادگی بازیکنان بالا است و امیدوار است که مقام خوبی را کسب کند.

ملی پوش هندبال بانوان: می خواهیم در مسابقات آسیایی به مردم عیدی بدهیم

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

الناز رمضان پور در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص آمادگی بازیکنان جهت حضور در مسابقات آسیایی کره جنوبی، اظهار کرد: من از سال 85 - 86 سابقه حضور در تیم ملی هندبال را داشته ام، اما سال جاری نسبت به سال های قبلی شرایط تیم ملی خیلی بهتر بود. بازیکنان خیلی آماده تر هستند و شرایط بهتری داریم.

او به بررسی بازی حریفان تیم ملی اشاره نمود و گفت : برای این دوره ما توانسته ایم بازی حریفان خود را بررسی کنیم. روی ارنج، دفاع و حمله حریفانی چون کره و چین کار کردیم. من فکر می کنم با این وجود شرایط نسبت به سال های قبل خیلی بهتر بود.

بازیکن تیم ملی هندبال بانوان در خصوص ویتنام دیگر حریف تیم هندبال بانوان، بیان کرد: با حذف مالدیو، ویتنام همگروه ما شد. در حال حاضر کره ، چین و ویتنام رقیبان ما هستند و من فکر می کنم که راحت ترین حریف ما همین ویتنام خواهد بود.

وی در خصوص مسائل موجود در اردوهای تیم ملی، گفت : فدراسیون سال جاری به خاطر استعفای رییس فدراسیون شرایط خوبی نداشت، اما خدا را شکر سرپرست فدراسیون و نایب رییس بانوان با همه این شرایط، اردوهای خوبی را برگزار کردند تا ما احساس سختی نکنیم.

بازیکن تیم ملی هندبال بانوان در ادامه نداشتن بازیهای تدارکاتی را به ضرر تیم دانست و گفت : سرپرست و کادرفنی تیم کوشش زیادی کردند تا بتوانند با حضور قزاقستان و باکو در ایران بازی های محبت آمیز ای را برای تیم ما فراهم نمایند، اما متاسفانه در زمانی که کادر فنی آنها را دعوت کرد شرایط برای آمدن آنها مهیا نبود. اگر بازی تدارکاتی داشتیم قطعا خیلی به تیم یاری می کرد. همچنین اردوهای تیم ملی با برگزاری لیگ برتر تداخل داشت و ما تنها هر سه هفته یک بار اردوها را در برنامه داشتیم، اما با این حال من فکر می کنم که شرایط خیلی خوب است.

رمضانپور با بیان این که امیدوار است که تیم ملی عیدی خوبی به خانواده هندبال هدیه دهند، گفت : سال جاری نوروز را در کنار خانواده نیستیم و در کنار هم تیمی ها و کادرفنی تیم سال را شروع خواهیم کرد. امیدوارم که بتوانیم عیدی خوبی هم به خانواده های خود و هم به خانواده هندبال هدیه کنیم.

او در انتها گفت : از همه ایرانیان می خواهم که برای تیم ملی دعا نمایند. ما خیلی کوشش کردیم و سختی زیادی کشیدیم. امیدوارم که با دعای خیر مردم مقام خیلی خوبی را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 458

به "ملی پوش هندبال بانوان: می خواهیم در مسابقات آسیایی به مردم عیدی بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش هندبال بانوان: می خواهیم در مسابقات آسیایی به مردم عیدی بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید