مهدی: امیدوارم با تعامل، چالشی بین باشگاه ها و سازمان لیگ نباشد

به گزارش مجله تانی بای، مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: فوتبال ایران در حال حاضر احتیاج به آرامش دارد نه چالش بین باشگاه ها و سازمان لیگ.

مهدی: امیدوارم با تعامل، چالشی بین باشگاه ها و سازمان لیگ نباشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سهیل مهدی درباره اجرای تبلیغات محیطی برای دربی 97 به وسیله باشگاه استقلال، گفت: حتما توافقاتی بین باشگاه استقلال و سازمان لیگ اجرا شده که امروز در خدمت استقلال هستیم. امیدوارم این توافق زمینه ای برای مذاکرات بعدی گردد و ادامه داشته باشد. هر چقدر تعامل و صحبت ها بیشتر باشد، چالش ها کمتر می گردد. فوتبال ما احتیاج به آرامش دارد تا چالش. امروز همه چیز آرام است و روز آرامی را سپری می کنیم.

وی در مورد تابلوهای تبلیغاتی توضیح داد: اجازه دهید در تعامل هایی که داشتند، بفهمیم چه کار نموده اند. تبلیغات سازمان لیگ برعهده صادق درودگر است و قطعا تعامل هایی داشته اند. سازمان لیگ خانه باشگاه ها است و امیدواریم روز به روز به سمت استانداردها برویم.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در مورد اختلاف باشگاه استقلال با صداوسیما بر سر پخش مستقیم دربی گفت: اینها بحث های رسانه ای است و روابط عمومی سازمان لیگ و درودگر بهتر می توانند در این زمینه یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1901

به "مهدی: امیدوارم با تعامل، چالشی بین باشگاه ها و سازمان لیگ نباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: امیدوارم با تعامل، چالشی بین باشگاه ها و سازمان لیگ نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید