مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا 30 آذر ماه تمدید شد

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران/البرز سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز گفت: در پی درخواست مکرر متقاضیان و مجریان استانی، مهلت ثبت نام و شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا 30 آذر ماه تمدید شد.

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا 30 آذر ماه تمدید شد

هادی آشتیانی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده از سوی ادارات کل استانی نهاد مبنی بر درخواست تمدید مدت زمان شرکت در جشنواره و با توجه به شرایط بیماری کرونا در جامعه، تماس های متقاضیان و مجریان استانی و بازگشایی کتابخانه ها، مدارس و ...، با تصمیم شورای سیاستگذاری، مهلت ثبت نام و شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا 30 آذر ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، توسعه فرهنگ کتاب خوانی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) و بخش ویژه حضرت مهدی(عج)، با انتشار فراخوانی همزمان با آغاز دهه کرامت آغاز به فعالیت نموده است.

این مسئول شرح داد: این جشنواره در دهمین دوره علی رغم مسائل و چالش های پیش رو به واسطه شیوع بیماری کرونا در کشور که به حذف بخش مکتوب این جشنواره و تمرکز بر شرکت به وسیله فضای مجازی منجر شد، قریب به یک میلیون و 300 هزار نفر مشارکت نماینده کشوری داشت.

آشتیانی تاکید نمود: در فراخوان یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شش عنوان کتاب در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال معرفی شده است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های البرز اضافه نمود: این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: علاقه مندان می توانند با مطالعه منابع مرتبط، تا 30 آذرماه با مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir در جشنواره شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1829

به "مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا 30 آذر ماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا 30 آذر ماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید