موزه خصوصی در بیله سوار راه اندازی می گردد

به گزارش مجله تانی بای، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار از راه اندازی موزه خصوصی در این شهرستان اطلاع داد.

موزه خصوصی در بیله سوار راه اندازی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، فرنام حامد مسئول نمایندگی میراث فرهنگی بیله سوار، امروز پنجشنبه 5 مهر در بازدید از مجموعه خصوصی یکی از شهروندان بیله سواری توضیح داد: موزه های خصوصی با هدف نمایش و معرفی اشیا تاریخی و فرهنگی مناطق راه اندازی می گردد.

او اضافه نمود: مجموعه دار بیله سواری بیش از 300 شیء از جمله سماور و کاسه قدیمی در اختیار دارد که می تواند در قالب یک موزه خصوصی به نمایش درآید.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار تاکید نمود: در راستای حمایت از مجموعه دار نسبت به صدور مجوز مجموعه داری اقدام می گردد و پس از صدور مجوز با همکاری میراث فرهنگی و مجموعه دار، موزه خصوصی در شهرستان ایجاد خواهد شد.

حامد تاکید نمود: مجموعه دارانی که حداقل 100 شیء تاریخی در اختیار دارند می توانند نسبت به دریافت مجوز مجموعه داری به اداره کل میراث فرهنگی استان مراجعه نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 253

به "موزه خصوصی در بیله سوار راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه خصوصی در بیله سوار راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید