هشدار سازمان بهداشت جهانی نسبت به آسیب پذیر بودن اروپا در برابر کرونا

به گزارش مجله تانی بای، سازمان بهداشت جهانی پنجشنبه نسبت به احساس جعلی و نادرست امنیت در اروپا با توجه به کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا هشدار داده است.

هشدار سازمان بهداشت جهانی نسبت به آسیب پذیر بودن اروپا در برابر کرونا

با ما سفر کنید و با تور زمستان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان بهداشت دنیای روز پنجشنبه نسبت به احساس جعلی و نادرست امنیت در اروپا هشدار داد و بیان کرد: علی رغم کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا، هنوز بسیاری از کشورهای اروپایی در برابر این بحران آسیب پذیر هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش هانس کلوگ مدیر بخش اروپای سازمان بهداشت دنیای در یک کنفرانس خبری گفت: کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا، گسترش شیوع و تعدد گونه های جدید این ویروس را پنهان می نماید.

هر هفته بیش از یک میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا در 53 کشور اروپایی ثبت شده است که بعضی از این کشورها شامل آسیای مرکزی نیز می گردد.

تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا و فوتی های ناشی از این بیماری در اروپا طی هفته های اخیر کاهش داشته است.

کلوگ اضافه کرد: در شرایط کنونی، بیشتر قریب به اتفاق کشورهای اروپایی همچنان آسیب پذیر هستند. اکنون یک خط باریک بین امیدواری به واکسن و احساس نادرست و جعلی امنیت در اروپا وجود دارد.

تا به امروز حدود 41 میلیون دوز واکسن در اروپا توزیع شده است. از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز بیش از 36 میلیون نفر در اروپا به این بیماری مبتلا شده اند.

کلوگ گفت: واکسن ها مهم و ضروری هستند ولی برای کنترل شیوع ویروس کرونا کافی نیستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1425

به "هشدار سازمان بهداشت جهانی نسبت به آسیب پذیر بودن اروپا در برابر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان بهداشت جهانی نسبت به آسیب پذیر بودن اروپا در برابر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید