ورزشکاران استان قزوین ظرفیت مدال آوری زیادی دارند

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، عبدالمحمد زاهدی در آئین تجلیل از هیئت های ورزشی استان قزوین که روز یکشنبه در استانداری قزوین برگزار گردید گفت: شعار افتخار به گذشته و امید به آینده باید در عرصه ورزش با الگو دریافت از تجارب ارزشمند گذشته برای کسب افتخارات و درخشش های بیشتر در سال آینده نیز پیگیری گردد.

ورزشکاران استان قزوین ظرفیت مدال آوری زیادی دارند

زاهدی گفت: خوشبختانه ورزش استان روند رو به رشدی داشته و با تقویت آن باید به تداوم این موفقیت ها یاری کنیم.

وی با تشکر از افتخارآفرینی و درخشش ورزشکاران و قهرمانان استان در میادین کشوری و بین المللی یادآور شد: استعدادهای ورزشی استان بسیار بالاست و باید یاری کنیم تا ضمن شکوفایی آنها مدال های بیشتری در این عرصه کسب گردد.

استاندار قزوین گفت: خوشبختانه در حوزه ورزش سازمان های مردم نهاد نیز فعالیت های خوبی داشته اند و شاهد کارهای خوبی هستیم که این ظرفیت نیز باید مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

زاهدی اعلام کرد: تقویت ارتباط معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با سمن ها می تواند به نتایج خوبی منجر گردد و به شناسایی نیروهای توانمند نیز یاری کند.

وی اضافه کرد: احزاب، سازمان های مردم نهاد و رسانه ها، نمایندگان افکار عمومی هستند و بهترین راه برای آنالیز نظر مردم، مراجعه به سازمان های غیر دولتی است و این کار با تعامل و همکاری بیشتر ممکن می گردد.

در ادامه از هیئت های ورزشی و سمن های فعال تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 131

به "ورزشکاران استان قزوین ظرفیت مدال آوری زیادی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاران استان قزوین ظرفیت مدال آوری زیادی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید