ویلموتس، میهمان ویژه جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

به گزارش مجله تانی بای، مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حاضر شد.

ویلموتس، میهمان ویژه جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی کشورمان امروز (چهارشنبه) ضمن حضور در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال، میهمان ویژه جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بود.

در شروع این نشست، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خیلی خوشحالم که در نخستین فرصت، جلسه معارفه سرمربی جدید تیم ملی با حضور اعضای هیئت رئیسه که عالی ترین رکن مدیریتی فدراسیون هستند، برگزار گردید و باید بگویم که تک تک اعضای هیئت رئیسه همچون همیشه حامی و همراه تیم ملی خواهند بود. ویلموتس مربی خوشنامی در قاره اروپاست و معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک محسوب می گردد. در دوره ایشان، تیم ملی بلژیک جهش بسیار بلندی در رنکینگ فیفا داشت و ارائه گر بازی های چشم نواز بود. امیدوارم کوشش های ایشان ارمغان مناسبی برای فوتبال کشورمان به همراه داشته باشد.

پس از اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال، ویلموتس هم نکاتی درباره چشم انداز و اهداف خود به اعضای هیئت رئیسه مطرح نمود. وی در این باره گفت: قبل از هر چیز از برخورد گرمی که از زمان حضورم در ایران داشته اید، کمال تشکر را دارم. خوشحالم از اینکه موقعیت ممتاز فوتبال ایران را از نزدیک می بینم. همان طور که می دانید سرمربیگری تیم ملی ایران، نخستین تجربه من از حضور در کشورهای آسیایی است و امیدوارم همراه با این تیم در رقابت های آینده پیروز باشیم.

وی اضافه کرد: کشور پهناور ایران، پتانسیل بالایی در بُعد استعدادهای درخشان دارد. این نفرات که به طور حتم زیر ذره بین کادر فنی تیم ملی هستند، آینده فوتبال کشور را تضمین می نمایند. دو ماه است روی فوتبال ایران مطالعه نموده ام. ما کنار هم باید همکاری بسیار نزدیکی با هم داشته باشیم تا راستا پیشرفت را به خوبی طی کنیم. من شخصاً در زندگی و کارم، هیچ گاه توقف را دوست نداشته ام و می خواهم همیشه به جلو پیش بروم. علاوه بر این آگاه شدم فوتبال بانوان هم در ایران روند خوب و راستا رو به پیشرفتی را طی می نماید که این موضوع بسیار قابل اهمیت محسوب می گردد.

در این نشست، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اسلامیان، بهاروند، طالقانی، اصفهانیان، شیعی، ممبینی، صوفی زاده و شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون به بیان دیدگاه های خود درباره برنامه های تیم ملی پرداختند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 175

به "ویلموتس، میهمان ویژه جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلموتس، میهمان ویژه جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید