پاسخ عنایتی به منتقدانش

به گزارش مجله تانی بای، رضا عنایتی به انتقادهایی که به انتخاب او به عنوان سرمربی تیم امید مطرح شد، واکنش نشان داد.

پاسخ عنایتی به منتقدانش

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از انتخاب عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید ایران، انتقادهایی نسبت به این تصمیم وارد شده و بعضی از اهالی فوتبال اعتقاد داشتند که او در مدت حضور در طرفدار تهران و نفت مسجدسلیمان تجربه کافی را برای راهنمایی امیدها برای صعود به المپیک به دست نیاورده است.

رضا عنایتی که صبح امروز در یک نشست مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد، در بخشی از این نشست با این سوال روبرو شد که او رزومه بین المللی لازم را برای راهنمایی تیم امید ندارد. عنایتی در واکنش به این پرسش بیان کرد: وقتی انتخابی انجام می دهید، نمی توانید همه دوستان را راضی نگه دارید. موافق یا مخالف همواره هست. هر کار بزرگی هم انجام بدهید، شاید 90 درصد جامعه به شما رای مثبت و اعتماد بدهند اما 10 درصد هم مخالف هستند و نمی توانید همه را راضی نگه دارید. واقعا به همه دوستان احترام می گذارم اما باید از جایی وارد شوید تا رزومه بین المللی داشته باشید. اگر قرار است هر بار فقط در خصوص این موضوع صحبت کنید، تا آخر هم نمی توانید چنین رزومه ای داشته باشید. من به همه مخالفانم احترام می گذارم.

او ادامه داد: 24 سال است مرا تحمل می کنید و می دانید زمانی که بازی می کردم هم دوست داشتم برای هدف خود بجنگم و وقتی هم مربی شدم این کار را انجام دادم . شاید در 50-40 سال سابقه نداشت که یک مربی تیمش را با آن بازیکنان و آن اتفاقات بالا بیاورد . من عملکرد خودم را مثبت و رو به جلو می بینیم و شاید از نظرات مخالفان خیلی خوب استفاده نموده و آن ها را به نقاط مثبت تبدیل کنم. تمام توان خود را برای هدفم به کار می گیرم و نگران این صحبت ها نیستم.

عنایتی در پاسخ به اینکه دوران لژیونر بودن او تا چه مقدار می تواند به وی در تیم امید یاری کند، گفت: با وجود اینکه با مربیان زیادی کار کردم اما در 7-6 ماهی که مسئولیت تیمی را بر عهده نداشتم، در کلاس هایی شرکت کردم که خیلی در ادامه مسیر از آن استفاده می کنم. ایستا نیستم و باید رو به جلو حرکت کنم و این را هم می دانیم با توجه به تکنولوژی های موجود، خیلی خوب می توان اطلاعات گرفت و از آن استفاده کرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 خرداد 1402 بروزرسانی: 15 خرداد 1402 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2217

به "پاسخ عنایتی به منتقدانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ عنایتی به منتقدانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید