پنجعلی: پرسپولیس قابلیت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد، اصلاً قبول ندارم کسی در پرسپولیس به بازیکنی پاس ندهد

به گزارش مجله تانی بای، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد می تواند به فینال مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا صعود کند.

پنجعلی: پرسپولیس قابلیت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد، اصلاً قبول ندارم کسی در پرسپولیس به بازیکنی پاس ندهد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، در مورد پیروزی 3 بر صفر تیم پرسپولیس مقابل نفت تهران گفت: خوشبختانه تیم پرسپولیس خیلی خوب کار کرد، به خصوص در نیمه دوم زمانی که گل اول را طارمی خیلی زود زد، فرایند بازی تغییر کرد و توانست گل های بعدی را هم بزند.

وی درباره خریدهای جدید تیم پرسپولیس، توضیح داد: بازیکنان جدید تا الآن خیلی خوب بودند و فعلاً زمان می خواهند تا کاملاً در تیم جا بیفتند. به نظرم تیم پرسپولیس با بازیکنانی که روی نیمکت و زمین دارد قابلیت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را هم دارد. این تیم بهتر از همه تیم های لیگ بازی می نماید و بهتر از سایر تیم ها هم گل می زند. خوشبختانه طارمی نیز به فرایند خوب خود بازگشته و می تواند یاری زیادی به تیمش کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می گردد تعدادی از بازیکنان در این تیم به یکدیگر پاس نمی دهند، اظهار داشت: اصلاً چنین چیزی امکان ندارد. شاید یک بازیکن از خود گذشتگی نکند و به قول فوتبالی ها خودخواهی کند و در یک صحنه خودش ضربه بزند، اما این را نباید از عمد پاس ندادن بدانیم. اصلاً مگر می گردد بازیکنی در پرسپولیس این کار را کند؟ چنین حرکتی به هیچ عنوان حرفه ای و انسانی نیست و به اصلاً قبول ندارم کسی در پرسپولیس این کار را نموده باشد.

پنجعلی ادامه داد: منشا هم در چند صحنه تشخیص داد خودش ضربه بزند و پاس نداد. از این اتفاقات در تمام تیم ها می افتد و به این معنی نیست که کسی عمداً به شخص دیگری پاس نداده باشد. در تیم بزرگی مانند پرسپولیس که با پیروزی اش چند میلیون طرفدار شاد می شوند، هیچ بازیکنی به خودش اجازه نمی دهد چنین کاری کند.

وی در سرانجام در پاسخ به این پرسش که به نظرش چه تیم هایی در این فصل مدعی قهرمانی هستند، مطرح کرد: فعلاً نمی گردد در این مورد حرف زد. بعضی از تیم ها در نیم فصل دوم آغاز به نتیجه گیری می نمایند و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. شاید بعد از گذشت شش یا هفت هفته بگردد در این مورد صحبت کرد. به طور کلی بعضی از تیم ها ماهیت شان بالانشینی است و بعضی دیگر هم شگفتی ساز می شوند. به نظرم تیم های ریشه داری مانند استقلال و پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 660

به "پنجعلی: پرسپولیس قابلیت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد، اصلاً قبول ندارم کسی در پرسپولیس به بازیکنی پاس ندهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجعلی: پرسپولیس قابلیت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد، اصلاً قبول ندارم کسی در پرسپولیس به بازیکنی پاس ندهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید