پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس با اجتناب از تجمعات غیرضروری

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران/خراسان رضوی وزیر بهداشت ژاپن از عموم مردم خواست تا از شلوغی و تجمعات غیرضروری ازجمله استفاده از قطارهای مسافرتی جلوگیری کنند تا از شیوع کرونا ویروس جدید در این کشور پیشگیری شود.

پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس با اجتناب از تجمعات غیرضروری

به گزارش ژاپن نیوز، کاتسونوبو کاتو هشدار داد که کشور ژاپن در حال ورود به مرحله جدیدی در شیوع ویروس است و تا به امروز حدود 60 نفر در ژاپن آلوده شده اند.

کاتو گفت: ما از مردم می خواهیم از تجمعات غیرضروری اجتناب کنند و افراد مسن و افراد دارای شرایط خاص، از حضور در مکان های شلوغ خودداری کنند.

وی در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: فکر می کنم مهم است که از قدرت عمومی ژاپن استفاده کنیم به همین دلیل از مردم ژاپن می خواهیم که همکاری کنند و همه افراد متحد شوند تا بتوانیم با این بیماری واگیردار مقابله کنیم.

وی در ادامه افزود: موارد گزارش شده در ابتلا به این بیماری در افرادی که به چین سفر نکرده اند ، به این معنی است که ژاپن وارد مرحله جدیدی شده است.

دولت دستورالعمل های جدیدی برای پزشکان برای شناسایی افراد و مراقبت های پزشکی برای شهروندان تهیه خواهد کرد.

ساکنان توکیو برای کاهش ترافیک احتمالی طی بازی های المپیک تابستانی تحت فشار و مجبور به دورکاری هستند و کاتو گفت که دولت مجددا خواستار همکاری عموم برای کاهش انتشار این ویروس از این طریق است.

تاجی واکیتا، مدیر انستیتوی ملی بیماری های مسری گفت: به نظر می رسد بیشتر افراد آلوده شرایط خفیفی مانند سرماخوردگی را تجربه می کنند و احتمالا نمی دانند که به این بیماری مبتلا هستند و احتمال ابتلا به دیگران را دارند.

واکیتا با بیان اینکه ژاپن در مراحل اولیه شیوع این بیماری واقع شده است، گفت: انتظار می رود که واگیری این بیماری از طریق خانگی ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 761

به "پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس با اجتناب از تجمعات غیرضروری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس با اجتناب از تجمعات غیرضروری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید