پیگیری فرایند استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای کشور

به گزارش مجله تانی بای، فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مدیریت هوشمند در امنیت پایدار و توسعه کشور بسیار موثر است و هوشمندسازی مرزهای ایران اسلامی در دستور کار مرزبانی قرار گرفته است و فرایند تجهیز کردن الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای کشور در حال پیگیری است.

پیگیری فرایند استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای کشور

به گزارش خبرنگاران، سردار احمد علی گودرزی در نشست فرمانده نیروی انتظامی با فرماندهان و معاونان ستاد مرزبانی ناجا ضمن تسلیت ایام سوگواری امیرمومنان علی (ع) و شب های قدر گفت: با مدیریت سردار حسین اشتری، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می درخشد و برای فرزندانشان در مجموعه مرزبانی مایه افتخار است.

وی با اشاره به کوشش شبانه روزی مرزبانان نیروی انتظامی در مرزهای سراسر ایران اسلامی، اضافه کرد: بحمدالله مردم شریف کشورمان از برقراری امنیت مطلوب در کشور توسط نیروی انتظامی اظهار رضایتمندی دارند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه فرمانده نیروی انتظامی عنایت ویژه ای به مرزبانان دارند، توضیح داد: مرزبانان نیروی انتظامی سربازان ولایت هستند و با نفس ولایت برنامه ها و ماموریت های خود را تنظیم می نمایند.

وی بیان کرد: مرزبانان نیروی انتظامی با روحیه انقلابی و جهادی با استعانت از خداوند متعال از حدود و ثغور کشور حراست و پاسداری می نمایند و اجازه تعدی به بیگانگان و متجاوزان به مرزها را نخواهند داد.

گودرزی با بیان اینکه آموزش در مرزبانی یکی از اولویت های مهم و اساسی بوده و ماحصل آموزش صحیح امنیت پایدار در کشور است، گفت: مدیریت هوشمند در امنیت پایدار و توسعه کشور بسیار موثر است و هوشمندسازی مرزهای ایران اسلامی در دستور کار مرزبانی قرار گرفته است و فرایند تجهیز کردن الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای کشور در حال پیگیری است.

بر اساس اعلام سایت پلیس، گودرزی بیان داشت: با توجه به نوع ماموریت و خدمات شبانه روزی مرزبانان در سراسر مرزهای کشور، احداث شهرک های سازمانی و منازل مسکونی برای افزایش انگیزه و رفاه مرزبانان و خانواده آنان بسیار تاثیرگذار بوده که در این راستا ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده نیروی انتظامی حمایت های خوبی را انجام دادند.

فرمانده مرزبانی ناجا اعلام نمود: مرزبانان همواره حامی و همراه مرزنشینان عزیز هستند و برای استمرار امنیت پایدار در مرزهای کشور، ارتباط و تعامل با مرزنشینان امری لازم است که مرزبانان در این خصوص اهتمام ویژه دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1594

به "پیگیری فرایند استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری فرایند استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید