کاظمی: برای انتقال پیغام های تربیتی باید برخوردار از توانمندی های هنری باشیم

به گزارش مجله تانی بای، تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تاکید نمود زمانی می توانیم پیغام های تربیتی را به متربیان و نسل جدید منتقل کنیم که برخوردار از صلاحیت ها و توانمندی های هنری باشیم.

کاظمی: برای انتقال پیغام های تربیتی باید برخوردار از توانمندی های هنری باشیم

علیرضا کاظمی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند که شامگاه امشب 10 خردادماه به میزبانی شیراز برگزار و به طور زنده از شبکه شاد پخش شد ضمن تشکر از اساتید فرهنگ و هنر به عنوان عظیمترین سرمایه این جشنواره اظهار کرد: اجرای باشکوه این جشنواره جای تقدیر و تشکر فراوان دارد؛ این جشنواره اولین جشنواره است امشب چهره هنرمند کشوری ما به جامعه معلمان ادای احترام داشت که برای من درس آمیز بود.

وی اضافه کرد: احتیاج جامعه کشور از ابعاد مختلف مدنظر ماست لذا با پذیرش اشکالات این جشنواره آسیب شناسی صورت می گیرد تا مسائل را رفع کنیم و بر غنای این جشنواره با دعوت از اساتید برجسته هنری بیافزاییم.

کاظمی با اشاره به اینکه باید دبیرخانه دائمی این جشنواره در استان فارس پایه گذاری گردد بیان نمود: زمانی می توانیم پیغام های تربیتی را به متربیان و نسل جدید منتقل کنیم که برخوردار از صلاحیت ها و توانمندی های هنری باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اشاره نمود: ماندگاری یک پیغام در قالب یک کار هنری هرگز قابل مقایسه با هیچ نوع ابزاری نیست و معلمان هنرمند زمانی می تواند کار خود را ماندگار نمایند که هنرمند باشند.

وی ادامه داد: سند تحول تاکید دارد ما باید دانش آموزانی برخوردار از تمام ساحت های تربیتی متعادل و متوازن تربیت کنیم این در زمانی است که معلمان هنرمندی داشته باشیم.

کاظمی عنوان نمود: مهم ترین هدف ما در کنار تجلیل و تقدیر از معلمان هنرمند کشور توسعه صلاحیت ها و شایستگی های هنری معلمان در عرصه های مختلف است ما جشنواره معلمان هنرمند را یک جشنواره نمی دانیم بلکه آن را یک کارگاه عظیم توانمندسازی معلمان در تمام عرصه تعلیم و تربیت می دانیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور چهره های هنری در این جشنواره می تواند الگوهای خوبی برای معلمان باشد رفتارهای ارزشمند چهره های هنرمند کشور می تواند درس آموز و عظیمترین دستاورد جشنواره باشد انشالله سال های آینده با برگزاری کارگاه هایی تکنیک های هنری را به معلمان عرضه می کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1654

به "کاظمی: برای انتقال پیغام های تربیتی باید برخوردار از توانمندی های هنری باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: برای انتقال پیغام های تربیتی باید برخوردار از توانمندی های هنری باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید