کاپلو: فوتبال ایتالیا برای بازگشت به دوران درخشانش احتیاج به استادیوم هایی آرام دارد

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران: سرمربی پیشین تیم های میلان و یوونتوس شرط بازگشت فوتبال ایتالیا به دوران درخشانش را داشتن استادیوم هایی آرام و به دور از هر گونه خشونت می داند.

کاپلو: فوتبال ایتالیا برای بازگشت به دوران درخشانش احتیاج به استادیوم هایی آرام دارد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، فابیو کاپلو که برای حضور در کنفرانس بین المللی ورزش در شهر دبی به سر می برد با انتقاد از آشوبگران در فوتبال ایتالیا گفت: فوتبال ایتالیا برای بازگشت به دوران درخشانش پیش از هر چیز احتیاج به استادیوم هایی آرام دارد. به شخصه مخالف تماشاگران تندخو و آشوبگر هستم. هدف آنها حمایت از فوتبال نیست بلکه به دنبال ایجاد خشونت در استادیوم ها هستند. فوتبال ما احتیاج به حضور خانواده های بیشتر در استادیوم ها دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه در ادامه مطرح نمود: ما باید استادیوم های خود را به لحاظ کیفی ارتقا بدهیم ولی برای این کار باید ایده های جدید بازاریابی و مسائل فنی را به کار بگیریم و البته در کنارش هم باید با مردم صادق باشیم.

تماشاگران دوآتشه و آشوبگر در سال های اخیر مشکل اساسی فوتبال ایتالیا بوده اند و بازیکنانی نظیر ماریو بالوتلی و کوین پرینس بواتنگ مورد اهانت های نژادپرستانه این افراد قرار گرفته اند. در مواردی هم مشکلاتی که این دست از تماشاگران به وجود آورده اند حتی سبب محرومیت تیم ها برای انجام بازی بدون تماشاگر و پشت های درهای بسته شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 429

به "کاپلو: فوتبال ایتالیا برای بازگشت به دوران درخشانش احتیاج به استادیوم هایی آرام دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپلو: فوتبال ایتالیا برای بازگشت به دوران درخشانش احتیاج به استادیوم هایی آرام دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید