109 واحد مسکونی مددجویی در استان زنجان افتتاح می گردد

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران: مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت با شعار آرامش و امید گفت: از برنامه های هفته دولت در بهزیستی استان زنجان بهره برداری از 109 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی استان زنجان بود.

109 واحد مسکونی مددجویی در استان زنجان افتتاح می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مرتضی مکاریان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان اظهار کرد: تا به امروز یک میلیارد و960 میلیون ریال از اعتبارات سازمان هزینه شده و مابقی هزینه ها از محل مشارکت مددجویان، تسهیلات بانکی و مساعدت های خیرین هزینه شده است.

وی توضیح داد: از شروع کار دولت یازدهم تا به امروز 296 واحد واگذار و852 واحد در مرحله آماده سازی قرار داد و 200 واحد نیز در صورت همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان بزودی آماده تحویل می گردد.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به تحویل مسکن در واحدهای تابعه بصورت همزمان ابراز کرد: امروز به طور همزمان 55 واحد مسکونی در زنجان، 3 واحد ابهر، 14 واحد شهرستان خدابنده و37 واحد شهرستان طارم واگذار شده است.

وی با اشاره به مسائل مسکن مددجویان گفت: تنظیم قرار دادهای فی ما بین فروش توسط راه و شهرسازی از عمده مسائلی است که بهزیستی استان زنجان در تامین مسکن مددجویان با آن روبرو است.

مکاریان اضافه کرد: 857 واحد مسکونی به وسیله قرارداد های سه جانبه و بخش تعاونی آماده تحویل بوده و یک هزار و 119 واحد نیز واگذار شده است.

وی خاطر نشان کرد: واحدهای تحویل شده به مددجویان بصورت خود مالکی و مشارکت با فرد مددجو بوده و به صورت میانگین 80 متر مساحت دارند.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 839

به "109 واحد مسکونی مددجویی در استان زنجان افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "109 واحد مسکونی مددجویی در استان زنجان افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید