آیا واکنش پکن مبالغه آمیز است؟درحقیقت خیر!

به گزارش مجله تانی بای، آرامش خاطر بر آلمان حاکم شده و به نظر می رسد کرونا تحت کنترل باشد. برای بسیاری از شهروندان اهمیت ندارد که بسیاری از کشورهای دیگر مانند آمریکا، برزیل یا هند هنوز با بیماری درگیر بوده و تعداد مبتلایان در سراسر دنیا سریع تر از همواره افزایش می یابد.

آیا واکنش پکن مبالغه آمیز است؟درحقیقت خیر!

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، روزنامه دی ولت آلمان درباره قرنطینه پکن پایتخت چین نوشت: اکنون چین با اعلام این خبر که مقامات پکن شرایط جنگی را برقرار و اعلام نموده اند تا از شیوع دوباره بیماری کووید 19 جلوگیری گردد، همگان را نگران نموده است. پایتخت چین قرنطینه شده و نگرانی مردم رو به افزایش می باشد.

آیا واکنش پکن اغراق آمیز است؟ در حقیقت خیر. چین قبلا با افتخار اعلام نموده بود که ویروس را تقریبا از بین برده و طبق آمار رسمی، هیچ مورد ابتلای جدیدی در کشور وجود ندارد. فقط بعضی مسافران این بیماری را با خود از کشورهای دیگر به ارمغان آورده اند. اما ظاهرا اکنون ویروس با ماهی سالمون از خارج از کشور بار دیگر وارد شده است. این امر نشان می دهد که ویروس هنوز از بین نرفته و ما باید همچنان هوشیار باشیم. ویروس Sars-CoV-2 می تواند در هر زمان برگشته و شایع گردد. هنوز نمی توان پیش بینی کرد که آیا این ویروس در راستا خود در سراسر دنیا، بی خطر یا خطرناک تر خواهد شد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1021

به "آیا واکنش پکن مبالغه آمیز است؟درحقیقت خیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا واکنش پکن مبالغه آمیز است؟درحقیقت خیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید