تور ارزان فرانسه: اجرای سه گانه پاریسی با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی

به گزارش مجله تانی بای، تهران (پانا) -با وجود امکان استفاده از سقف ظرفیت فروش بلیت، سه گانه پاریسی همچنان به پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی پایبند است.

تور ارزان فرانسه: اجرای سه گانه پاریسی با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر پوشه، شب گذشته اجرای نمایش سه گانه پاریسی به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر شروع شد.

آقاخانی که موسس و سرپرست گروه تئاتر پوشه است، درباره اجرای این نمایش بیان کرد: با وجود اینکه مسئولان امکان استفاده از سقف ظرفیت فروش بلیت را اعلام نموده اند، اما این گروه همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی پایبند است.

وی اضافه نمود: این اتفاق ممکن است گروه را با ضرر مالی روبرو کند اما برای نمایش سه گانه پاریسی جایگاه ها با فاصله به فروش می رسند.

کارگردان نمایش های جنوب از شمال غربی و شیروانی داغ گفت: سه گانه پاریسی را برای این روزها و این روزگار کار نموده ام. اصرار دارم لبخند روی لب مردم رنج کشیده کشورم بنشانم و کاری صمیمی و جمع و جور، متناسب با امکانات این روزها ارائه دهم. نمی توانم درست در بزنگاهِ ارائه آن به مخاطب، اهداف اصلی ام را فراموش کنم. به همین علت از این پس و بعد از افتتاح این نمایش، بلیت تمام اجراهای این اثر با هماهنگی تیوال، بر مبنای فاصله گذاری ارائه خواهد شد تا مخاطبان برای حضور در سالن نمایش با اطمینان اقدام نمایند.

سه گانه پاریسی تازه ترین نمایش گروه تئاتر پوشه است که تا 17 دی ماه، هر شب به جز شنبه ها، ساعت 20 به مدت 50 دقیقه در سالن استاد سمندریانِ تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1946

به "تور ارزان فرانسه: اجرای سه گانه پاریسی با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: اجرای سه گانه پاریسی با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید