اعلام آمادگی اتاق بجنورد برای معرفی صنایع دستی خراسان شمالی به بازارهای هدف

به گزارش مجله تانی بای، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد از صنایع دستی به عنوان نشان هویت کشور یاد کرد و گفت: استفاده از ظرفیت های حوزه صنایع دستی در کنار جذابیت های منطقه ها بکر طبیعی می تواند به توسعه صنعت گردشگری به ویژه در منطقه ها محروم منجر شود.

اعلام آمادگی اتاق بجنورد برای معرفی صنایع دستی خراسان شمالی به بازارهای هدف

سعید پورآبادی در آیین افتتاح نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی شهرستان راز و جرگلان، از آمادگی اتاق بجنورد برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی استان خراسان شمالی و معرفی محصولات آنها به بازارهای هدف خبر داد و اضافه کرد: استعدادهای بالقوه در تمام حوزه ها من جمله گردشگری و صنایع دستی در استان وجود دارد که تا به امروز ناشناخته مانده و اتاق بجنورد برای کمک به این صنایع آماده است.

وی برپایی نمایشگاه های صنایع دستی را قدمی بزرگ برای معرفی تولیدات صنایع دستی استان دانست که منجر به فروش محصولات و درآمدزایی می شود.

پورآبادی بر تقویت و ارتقای صنایع دستی استان ازلحاظ کیفیت محصولات، عرضه متناسب با بازار هدف، نوآوری، اشتغال و رقابتی بودن تأکید کرد.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از هنرمندان صنایع دستی، خواستار حمایت متولیان امر از هنرمندان صنایع دستی شد و گفت: تا به امروز در این زمینه جلسات متعدد با بافندگان فرش و رئیس مرکز ملی فرش ایران در راستای تسهیل مسائل این قشر برگزار شده است.

رئیس اتاق بجنورد همچنین به مسائل پیش روی هنرمندان صنایع دستی استان اشاره کرد مشکل بیمه را ازجمله مسائل اصلی هنرمندان صنایع دستی استان ذکر کرد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1952

به "اعلام آمادگی اتاق بجنورد برای معرفی صنایع دستی خراسان شمالی به بازارهای هدف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی اتاق بجنورد برای معرفی صنایع دستی خراسان شمالی به بازارهای هدف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید