افزایش مشمولان طرح رتبه بندی معلمان

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران- رئیس کمیسیون آموزش مجلس درباره رتبه بندی معلمان گفت: دولت 500 هزار معلم را در لایحه در نظر گرفته بود، اما مجلس این تعداد را به 730 هزار نفر رساند.

افزایش مشمولان طرح رتبه بندی معلمان

به گزارش خبرنگاران، علیرضا منادی روز یکشنبه در مراسم روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی اضافه نمود: همانطور که مدارس مقاوم سازی می گردد، معلم ها را هم باید مقاوم سازی کرد، رتبه بندی معلمان یکی از راه های بهبود شرایط است.

افزایش مشمولان طرح رتبه بندی معلمان

وی ادامه داد: طرح رتبه بندی در مجلس در مرحله آنالیز است، دولت 500 هزار معلم را در لایحه در نظر گرفته بود، اما مجلس این تعداد را به 730 هزار نفر رساند.

رییس کمیسیون آموزش مجلس تاکید نمود: در لایحه دولت سه سال برای این طرح در نظر گرفته شده بود، اما مجلس همه را تجمیع کرد و بعلاوه معلمان با استادان دانشگاه در نظر گرفته شدند. به واسطه طرح رتبه بندی معلمان جایگاه علمی و تخصصی و مهارتی معلمان معین می گردد.

منادی ادامه داد: کمیسیون آموزش با سخت گیری نسبت به وزیر آموزش و پرورش رای اعتماد داد. یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش می تواند اقتصاد آموزش و پرورش را تحول بخشد. 10 میلیارد تومان در مجلس برای مدرسه سازی درنظر گرفته شده است، از این رو از وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس درخواست داریم این پول را بهره ور نمایند و حداقل 30 و 40 درصد بهره وری را در مدرسه سازی افزایش دهند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1949

به "افزایش مشمولان طرح رتبه بندی معلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مشمولان طرح رتبه بندی معلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید