انجام 450 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان کرمان

به گزارش مجله تانی بای، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت:از ابتدای اسفندماه امسال 450مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری این استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجرا شده است.

انجام 450 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان کرمان

با تور هوایی عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، فریدون فعالی با اشاره به بازدید نظارتی از هتل ها، مراکز اقامتی و گردشگری استان با تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه جاری تا به امروز 450 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری اجرا شده است.

او با اشاره به اینکه مدیران بوم گردی استان کرمان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آموزش های لازم را به وسیله فضای مجازی فرا می گیرند، توضیح داد: با توجه به اینکه 330 واحد بوم گردی استان کرمان در مناطق مختلف واقع شده اند، آموزش های لازم به صورت مجازی انجام می گیرد.

فعالی اظهار کرد: دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تمامی تاسیسات گردشگری استان کرمان ابلاغ شده است و همه این مراکز ملزم به رعایت این دستورالعمل ها هستند.

او تأکید کرد: تا اطلاع بعدی هرگونه گردهمایی و برگزاری مراسم در تأسیسات گردشگری استان کرمان ممنوع است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: این استان دارای 36 هتل و هتل آپارتمان، 30 مهمانپذیر، 6 هتل سنتی، 14 سفره خانه سنتی و 55 مجتمع تفریحی و پذیرایی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 750

به "انجام 450 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 450 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید