بازگشت مدافع سرشناس به فهرست پرسپولیس؟!

به گزارش مجله تانی بای، فرشاد فرجی که از فهرست پرسپولیس برای بازی با مس رفسنجان خط خورد، احتمالا به فهرست بازخواهد گشت. خط دفاعی پرسپولیس فصل سینوسی را پشت سر گذاشت و هنوز به آرامش نرسیده است. دریافت 13 گل در 20 بازی نشان می دهد پرسپولیس تا چه مقدار در خط دفاعی نسبت به فصل های قبل متفاوت عمل نموده است. تغییرات پیاپی نفری، آرایشی و حتی تغییر سیستم نهایت کوشش کادرفنی برای حل این نوسان بود که هنوز سرانجامی نداشته و مربیان پرسپولیس کماکان در خط دفاعی در حال آزمون و خطا هستند.

بازگشت مدافع سرشناس به فهرست پرسپولیس؟!

یکی از بازیکنانی که همراه با خط دفاعی پرسپولیس فصل پرفراز و نشیبی را تجربه کرد، کسی نبود جز فرشاد فرجی. او نیز همانند 4 مدافع مرکزی دیگر پرسپولیس در مقطعی از فصل نیمکت نشین شد و گاهی نیز سکونشین. به گونه ای که در بازی با مس رفسنجان از فهرست سرخ ها کنار گذاشته شد.

به همین دلیل خبردار شدیم فرشاد فرجی احتمالا برای بازی با نفت آبادان به فهرست بازگشته و جانشین بازیکن دیگری خواهد شد که احتمالا علیرضا ابراهیمی خواهد بود. طی چند روز گذشته صحبت هایی در خصوص تنبیه انضباطی فرجی از سوی کادرفنی سرخ ها شنیده شد که البته نه مربیان آن را تایید نموده اند و نه خبر رسمی در این خصوص منتشر شده است.

حالا باید منتظر بود و دید این بازیکن همراه کاروان پرسپولیس راهی آبادان خواهد شد یا نه.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1996

به "بازگشت مدافع سرشناس به فهرست پرسپولیس؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت مدافع سرشناس به فهرست پرسپولیس؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید