بازی های آسیایی 2018، ارائه بیش از 170 مورد ویزیت پزشکی و فیزیوتراپی در اندونزی

به گزارش مجله تانی بای، گروه پزشکی ورزشی اعزامی ایران به بازی های آسیایی 2018 تاکنون بیش از 170 جلسه خدمات درمانی و فیزیوتراپی به اعضای کاروان ورزشی ایران در اندونزی ارائه نموده است.

بازی های آسیایی 2018، ارائه بیش از 170 مورد ویزیت پزشکی و فیزیوتراپی در اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در شرایطی که رقابت های تیمی بازی های آسیایی شروع شده و ورزش ایران به تدریج خود را آماده شروع پیکارهای انفرادی و کسب مدال های رنگارنگ می نماید، در روزهای گذشته و از بدو ورود گروه اعزامی پزشکی ورزشی به اندونزی در دو شهر جاکارتا و پالمبانگ کلینیک پزشکی ورزشی از طرف فدراسیون پزشکی ورزشی بر پا شد.

در این راستا در پالمبانگ تا عصر روز آدینه بیش از 60 مورد خدمات فیزیوتراپی و معاینه و در جاکارتا بیش از 50 مورد ویزیت پزشکی و 60 مورد خدمات فیزیوتراپی به ورزشکاران کشورمان ارائه شده است.

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی که در جاکارتا از نزدیک روند ارائه خدمات پزشکی ورزشی را زیر نظر دارد، مطرح نمود: خوشبختانه هیچیک از مراجعه نمایندگان به کلینیک این فدراسیون در جاکارتا مشکل حاد نداشته و قادرند در مسابقات شرکت نمایند.

همچنین دکتر ابراهیم عباسی از پالمبانگ محل برپایی دیگر کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: نکته امیدبخش اینکه خوشبختانه تاکنون مشکل حادی در معاینات از ملی پوشان مشاهده نشده و همه ورزشکاران به مسابقات می رسند.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 428

به "بازی های آسیایی 2018، ارائه بیش از 170 مورد ویزیت پزشکی و فیزیوتراپی در اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آسیایی 2018، ارائه بیش از 170 مورد ویزیت پزشکی و فیزیوتراپی در اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید