برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک رویداد فرهنگی بزرگ بود

به گزارش مجله تانی بای، محمدحسین سمحات، معاون انتشارات دارالمعارف الحکمیه الثقافیه لبنان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، درباره تجربه حضور در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان نمود: امروزه فضای مجازی و تأثیرات آن به ­عنوان رسانه­ ای نوین ازسوی فعالان فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است. درواقع، فضای مجازی، یکی از مهم ­ترین ابزارها برای عیان شدن آثار جهانی­ شدن است.

برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک رویداد فرهنگی بزرگ بود

وی افزود: از این ­میان، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به ­عنوان یک رویداد فرهنگی با ابعاد گسترده از اهمیت بالایی برخوردار است و بی تردید با توجه به بحران همه­ گیر کرونا، منافع زیادی به­ همراه خواهد داشت.

معاون انتشارات دارالمعارف الحکمیه الثقافیه لبنان با بیان اینکه نشست­ های هم ­اندیشی با ناشران در فضای مجازی با حذف فاصله مکانی، می­ تواند در تبادلات فرهنگی راه گشا باشد، گفت: امیدواریم برگزاری وبینارهای تخصصی بخش بین الملل نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بتواند بازاریابی در حوزه کتاب و فروش رایت میان دو کشور ایران و لبنان را گسترش دهد.

به گفته سمحات، تجربه گردهم­ آیی ناشران ایرانی و عربی در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، مطلوب و ثمربخش بوده است و بی تردید این نشست، می تواند دستاوردهای خوبی را در جهت ترجمه و نشر آثار ایرانی در موضوع ادبیات پایداری و اندیشه انقلاب اسلامی فراهم آورد و ما مشتاقانه در انتظار آن روزهای خوب هستیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1474

به "برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک رویداد فرهنگی بزرگ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک رویداد فرهنگی بزرگ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید