تعویق سفر ترامپ به فلوریدا به دلیل حوادث مرگبار اخیر در آمریکا

به گزارش مجله تانی بای، کاخ سفید از تعویق سفر از قبل برنامه ریزی شده ترامپ به یکی از ایالت های آمریکا به دلیل حوادث ناشی از تیراندازی های مرگبار اخیر در این کشور خبر داد.

تعویق سفر ترامپ به فلوریدا به دلیل حوادث مرگبار اخیر در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کاخ سفید از تعویق سفر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به ایالت فلوریدا واقع در جنوب شرقی این کشور خبر داد.

خبرگزاری رویترز دوشنبه شب به وقت تهران به نقل از یک مقام کاخ سفید نوشت که دونالد ترامپ سفر از قبل برنامه ریزی شده خود به فلوریدا را به دلیل حادثه تیراندازی روزهای اخیر در تگزاس و اوهایو به تعویق انداخت. این سفر قرار بود فردا سه شنبه انجام شود.

ترامپ قصد داشت با سفر به این ایالت برای اهالی منطقه ویلیجیز (منطقه ای به شدت جمهوریخواه) نزدیک شهر اوهایو درباره توسعه برنامه ملی بیمه اجتماعی سخنرانی کند. ترامپ در سخنرانی روز دوشنبه در واکنش به تیراندازی های مرگبار اخیر در این کشور گفت، کسانی که مرتکب جنایت از سر نفرت می شوند باید بدون سال ها تاخیر با اعدام روبرو شوند.

ترامپ در ادامه گفت که تیراندازی ال پاسو ناشی از تنفر نژادپرستانه است و ملت باید نژاد پرستی، تعصب و سفید برتر پنداری را محکوم کند، این ایدئولوژی های شوم باید شکست داده شوند و تنفر هیچ جایی در آمریکا ندارد. (جزئیات بیشتر)

این در حالی است که با روی کار آمدن ترامپ که از حامیان آزادی حمل سلاح است، شمار تیراندازی ها در آمریکا روند افزایشی یافته است.

به گزارش رویترز، یک قانونگذار دموکرات آمریکا از احتمال حضور ترامپ در ال پاسو، که دو رو قبل حادثه خونین تیراندازی در آنجا رخ داد، خبر داد.

در حادثه ای شهر ال پاسو در ایالت تگزاس، یک فرد راستگرای افراطی با تیراندازی بی هدف، دستکم 20 نفر را کشت و 24 تن را زخمی کرد. (جزئیات بیشتر)

به نوشته رویترز، کاخ سفید هنوز جزئیات بیشتری از تغییر برنامه های مسافرتی ترامپ را اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 214

به "تعویق سفر ترامپ به فلوریدا به دلیل حوادث مرگبار اخیر در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق سفر ترامپ به فلوریدا به دلیل حوادث مرگبار اخیر در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید