تقوی شرح داد: چرایی استعفا از تراکتور و پیشنهاد نساجی

به گزارش مجله تانی بای، بعد از چندین بار که من اعلام کردم باید تکلیفم روشن گردد و نمی گردد همیشه موقت باشم و بازیکنان نیز باید تکلیف شان را بدانند، پایان به من اعلام کردند که می خواهند سرمربی جدید بیاورند.

تقوی شرح داد: چرایی استعفا از تراکتور و پیشنهاد نساجی

محمد تقوی که بعد از جدایی جان توشاک چند ماهی راهنمایی تراکتورسازی تبریز را برعهده داشت، پنج شنبه از سمتش استعفا کرد. او با انتشار متنی در اینستاگرام، استعفایش را اعلام نمود. در این باره اما ابهام هایی وجود داشت که محمد تقوی به آنها پاسخ داده است.

درباره استعفای محمد تقوی از تراکتورسازی و پیشنهاد نساجی، این گزارش را بخوانید: استعفای تقوی از تراکتورسازی ، نساجی پشت در منتظر بود

محمد تقوی، سرمربی پیشین تراکتورسازی در گفت و گو با اخبار ورزشی تلویزیون درباره علت استعفایش از راهنمایی تراکتورسازی گفت: در برخی مواقع اتفاقاتی پیش می آید که ماندن در جایی سخت می گردد. من 9 هفته مسئولیت فنی تراکتورسازی را برعهده داشتم و از مسئولان باشگاه، مالک و مدیرعامل تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و فرصتی دادند که عنوان سرمربیگری را تجربه کنم. سعی و کوشش من این بود که تماشاگران پرشور و خونگرم تراکتورسازی را راضی کنم. بعد از 9 هفته اما احساس کردم که باشگاه در یک معذوریت اخلاقی قرار گرفته است. من اتفاقاتی را دیدم و به این نتیجه رسیدم که باشگاه در معذوریت اخلاقی قرار گرفته است. بعد از صحبت هایی که دیشب داشتم فهمیدم آنها می خواهند مربی جدیدی را بیاورند و من استعفا دادم تا راحت تر کار خود را انجام بدهند. -

محمد تقوی در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولان تراکتورسازی به دنبال جذب گاس هیدینگ هستند، گفت: من از هیچ اسمی خبر ندارم. بعد از چندین بار که من اعلام نمودم باید تکلیفم روشن گردد و نمی گردد همیشه موقت باشم و بازیکنان نیز باید تکلیف شان را بدانند، خاتمه به من اعلام نمودند که می خواهند سرمربی جدید بیاورند.

از تقوی سوال شد که آیا صحت دارد آقای زنوزی به خارج از کشور سفر نموده تا با گاس هیدینگ مذاکره کند و او را به تراکتورسازی بیاورد که سرمربی پیشین تراکتورسازی گفت: من می دانم، تا دیشب آقای زنوزی در ایران حضور نداشتند. امروز را نمی دانم. از دیشب که استعفا دادم دیگر خبری از تراکتورسازی ندارم.محمد تقوی، سرمربی مستعفی تراکتورسازی درباره مذاکراتش با مسئولان نساجی برای قبول راهنمایی این باشگاه گفت: تا دیشب با تراکتورسازی قرارداد داشتم و از نظر اخلاقی درست نبود با باشگاهی صحبت کنم. اما الان که استعفا دادم می توانم با هر باشگاهی که بخواهد مذاکره کنم. تا الان با هیچ تیمی صحبت نکردم و برنامه ام این است که چند روز دیگر ایران را ترک کنم. اگر پیشنهادی داشته باشم، در ایران می مانم اما اگر نه برای دیدار با خانواده ام به انگلیس می روم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 89

به "تقوی شرح داد: چرایی استعفا از تراکتور و پیشنهاد نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقوی شرح داد: چرایی استعفا از تراکتور و پیشنهاد نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید