توقیف 6 دستگاه کامیون حامل بیش از 7000 قطعه مرغ فاقد مجوز در رودبار

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران/گیلان فرمانده انتظامی رودبار گفت: در بازرسی از 6 دستگاه کامیون 7723 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان کشف شد.

توقیف 6 دستگاه کامیون حامل بیش از 7000 قطعه مرغ فاقد مجوز در رودبار

سرهنگ حمیدرضا فیضی در جمع خبرنگاران با اشاره به کوشش های شبانه روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرائم، اظهار کرد: کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان رودبار به صورت مستمر در دستورکار پلیس واقع شده است.

وی اضافه نمود: ماموران یگان امداد حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به 6 دستگاه کامیون که از راستا شمال به جنوب در حرکت بودند، مشکوک شده و برای آنالیز بیشتر آنها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از این کامیون ها، 7723 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

وی با بیان اینکه برابر دستور قضایی رانندگان خودروهای مورد نظر به همراه طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند، افزود: کارشناسان ارزش این محموله ها را 2 میلیارد و 310 میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ فیضی گفت: با توجه به اینکه دام و طیور قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با مجوز دامپزشکی حمل شوند و در غیر این صورت جزء محموله های غیرمجاز محسوب می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به وسیله سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1373

به "توقیف 6 دستگاه کامیون حامل بیش از 7000 قطعه مرغ فاقد مجوز در رودبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف 6 دستگاه کامیون حامل بیش از 7000 قطعه مرغ فاقد مجوز در رودبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید