راه اندازی فاز نخست سامانه اینوگام، ترویج پیاده روی در شهر گامی مهم برای افزایش سلامت شهروندان

به گزارش مجله تانی بای، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از راه اندازی فاز نخست سامانه اینوگام با هدف ترویج پیاده روی شهروندی اطلاع داد.

راه اندازی فاز نخست سامانه اینوگام، ترویج پیاده روی در شهر گامی مهم برای افزایش سلامت شهروندان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، امیر محسنی با اشاره به راه اندازی فاز نخست سامانه اینوگام گفت: این اپلیکشن طرح مشترک میان سازمان ورزش و پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس است که به صورت آزمایشی در سطح مناطق 22گانه راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اینوگام اپلیکشن تخصصی سازمان ورزش شهرداری است، اضافه کرد: این طرح ابتدا به مدت یک ماه در گوشی های اندروید و در فاز دوم در گوشی های IOS راه اندازی خواهد شد. همچنین این طرح در فاز سوم در کلان شهرهای ایران اجرایی می گردد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با تاکید بر اینکه راه اندازی نهایی این اپلیکشن در روز سوم خردادماه و همزمان با فتح خرمشهر در شهرتهران خواهد بود، یادآور شد: اپلیکشن اینوگام در طرح نهایی و در صفحات مجازی در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت تا با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، شهروندان به انجام ورزش های انفرادی روی آورند.

محسنی در انتها گفت: در این سامانه از شهروندان دعوت می گردد با انجام فعالیت های ورزشی همچون راه رفتن، دویدن، دوچرخه سواری و... از امتیازهای مختلفی جهت استفاده در فروشگاه های ورزشی، دوره های آموزشی، برنامه های فرهنگی و هنری و... بهره مند شده تا گامی در جهت توسعه ورزش شهروندی و افزایش سلامت و شادابی جامعه برداشته گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1593

به "راه اندازی فاز نخست سامانه اینوگام، ترویج پیاده روی در شهر گامی مهم برای افزایش سلامت شهروندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی فاز نخست سامانه اینوگام، ترویج پیاده روی در شهر گامی مهم برای افزایش سلامت شهروندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید