فراوری مدل اگزینوس گلکسی S20 فن ادیشن احتمالا متوقف می گردد

به گزارش مجله تانی بای، سامسونگ سال گذشته برای رقابت با گوشی های موسوم به قاتلان پرچم دار، گلکسی S20 فن ادیشن را همراه با دو چیپست راهی بازار کرد. مدل 4G با چیپست اگزینوس 990 به دست کاربران رسید و کاربران خریدار مدل 5G از چیپست اسنپدراگون 865 بهره مند شدند.

فراوری مدل اگزینوس گلکسی S20 فن ادیشن احتمالا متوقف می گردد

طی هفته های گذشته، مشخصات مدل 4G این گوشی همراه با چیپست اسنپدراگون در بعضی بنچمارک ها دیده شده است و حالا یکی از مشهورترین افشاگران می گوید که سامسونگ می خواهد برای این گوشی فقط از تراشه اسنپدراگون استفاده کند. به نظر می رسد به زودی گلکسی S20 فن ادیشن با اسنپدراگون 865 پلاس راهی بازار خواهد شد و از طرف دیگر فراوری مدل اگزینوس متوقف می گردد.

چنین تصمیمی بدون شک با استقبال بسیاری از کاربران روبرو می گردد زیرا این دو تراشه از نظر عمر باتری، عملکرد و پردازش تصویر تفاوت هایی با یکدیگر دارند. همان طور که احتمالا می دانید، سامسونگ هر ساله گوشی های پرچم دار خود را در بسیاری از بازارها همراه با تراشه های اگزینوس به دست کاربران می رساند و همین نبود حق انتخاب بین اگزینوس و اسنپدراگون با اعتراض های زیادی روبه رو شده است. البته سال جاری برای سری S21 با توجه به کاهش فاصله بین این دو تراشه، اعتراض ها هم کمتر شده است.

در هر صورت اگر این خبر صحت داشته باشد، به زودی دیگر شاهد گلکسی S20 فن ادیشن مبتنی بر تراشه اگزینوس نخواهیم بود. باید ببینیم طی هفته های آینده چه اطلاعاتی درباره این موضوع مطرح می گردد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1548

به "فراوری مدل اگزینوس گلکسی S20 فن ادیشن احتمالا متوقف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری مدل اگزینوس گلکسی S20 فن ادیشن احتمالا متوقف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید