حافظان صلح روسیه در قره باغ مستقر می شوند

به گزارش مجله تانی بای، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای بیان کرد که صلحبانان این کشور به منظور تحقق آتش بس بر اساس توافقنامه امضا شده بین مسکو ، ایروان و باکو در امتداد خطوط حائل در منطقه قره باغ مستقر می شوند.

حافظان صلح روسیه در قره باغ مستقر می شوند

جهت دریافت خدمات معماری ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

وزارت دفاع روسیه بامداد روز سه شنبه در بیانیه ای یادآورشد که مقرهای دیده بانی روسیه در امتداد خطوط حائل در منطقه قره باغ و تا امتداد دالان لاچین (متصل کننده قره باغ به ارمنستان) مستقر می شوند.

در این بیانیه آمده است : به منظور کنترل رعایت توافقنامه آتش بس بین طرف های مناقشه قره باغ، استقرار مقرهای دیده بانی در امتداد خطوط حائل در منطقه قره باغ تا دالان لاچین پیش بینی شده است.

وزارت دفاع روسیه در ادامه بیانیه خود اضافه کرد : برای مدیریت عملیات صلحبانی در قره باغ، در نزدیکی شهر استپاناکرت (خانکندی مرکز قره باغ)، مقر فرماندهی نیروهای حافظ صلح روسیه مستقر خواهد شد.

بیانیه وزارت دفاع روسیه ادامه داد که روسیه با هواپیمای حمل و نقل نظامی حافظ صلح ، 470 قطعه تجهیزات نظامی را به منطقه قره باغ اعزام کرد.

بر این اساس ، برای کنترل آتش بس و درگیری ها در منطقه درگیری قره باغ ، یک گروه صلحبان فدراسیون روسیه شامل حدود دو هزار سرباز ، 90 زره پوش ، 380 واحد خودرو و تجهیزات ویژه انتقال داده شد.

الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و ولادیمیرپوتین رییس جمهوری روسیه بیانیه ای را مبنی بر اعلام آتش بس کامل و برطرف تمام خصومت ها در منطقه درگیری قره باغ از ابتدای بامداد 10 نوامبر (امروز سه شنبه) به وقت مسکو امضا کردند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1238

به "حافظان صلح روسیه در قره باغ مستقر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حافظان صلح روسیه در قره باغ مستقر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید