خبرنگاران رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:بیمارستان نفت در پذیرش بیماران کرونایی همکاری بیشتری داشته باشد

به گزارش مجله تانی بای، آبادان - خبرنگاران - رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از همکاری ضعیف مسئولان بیمارستان امام خمینی(ره) آبادان(نفت) در پذیرش بیماران کرونایی انتقاد کرد.

خبرنگاران رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:بیمارستان نفت در پذیرش بیماران کرونایی همکاری بیشتری داشته باشد

به گزارش خبرنگاران از روابط دانشکده علوم پزشکی آبادان شکراله سلمان زاده روز جمعه گفت:شورای تامین آبادان پیشتر تصویب کرده است که در صورت تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان آیت اله طالقانی آبادان در پذیرش بیماران مبتلا به کویید19، بیمارستان امام خمینی(ره) به عنوان بیمارستان معین دوم همکاری خود را به شکل کامل آغاز نماید.

وی گفت: اما متاسفانه این بیمارستان تنها 30 تخت را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده است که در زمان کنونی و افزایش بیماران جوابگو نیست.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: اگر بیمارستان نفت نسبت به مصوبات شورای تامین شهرستان مقید نباشد مجبور می شویم که بیمارستان شهید بهشتی را به عنوان بیمارستان معین دوم به کار بگیریم که این موضوع تبعات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

سلمان زاده شرح داد: بهداشت و درمان صنعت نفت پیش از این با خرید تجهیزاتی مثل ونتیلاتور همکاری خوبی را با ما داشت و انتظار این است که در شرایط فعلی نیز ضمن پایبند بودن به تعهدات خود، دانشکده علوم پزشکی را تنها نگذاشته و نهایت همراهی را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: از تمام مردم منطقه می خواهیم که برای حفظ جان خود به غیر از موارد ضروری از منزل خارج نشوند تا شرایط بحرانی فعلی، بدتر نشود.

607 هزار نفر از خدمات 30 مرکز شهری، 18 مرکز روستایی، 132 خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1024

به "خبرنگاران رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:بیمارستان نفت در پذیرش بیماران کرونایی همکاری بیشتری داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:بیمارستان نفت در پذیرش بیماران کرونایی همکاری بیشتری داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید