خبرنگاران زمان برگزاری آزمون های سراسری امروز معین می گردد

به گزارش مجله تانی بای، تهران - خبرنگاران - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جلسه با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولان سازمان سنجش برای تصمیم گیری در خصوص شرایط و زمان برگزاری آزمون های سراسری اطلاع داد.

خبرنگاران زمان برگزاری آزمون های سراسری امروز معین می گردد

سعید نمکی روز شنبه در حساب اینستاگرام خود نوشت: امروز عصر در وزارت بهداشت میزبان وزیر محترم علوم و مسئولان سازمان سنجش هستم تا سریعا درباره شرایط و زمان برگزاری آزمون های سراسری تصمیم گیری کنیم.

وی ادامه داد: دغدغه ها و نگرانی داوطلبان عزیز را شنیدم و امیدوارم نتیجه این جلسه باعث رفع شدن اضطراب و نگرانی چند ماهه این عزیزان گردد. قطعا سلامت مردم عزیز مهمترین اولویت تمام تصمیمات ما در وزارت بهداشت است.

به گزارش خبرنگاران، طبق برنامه های زمان بندی سازمان سنجش آموزش کشور، چهار آزمون سال 99 به ترتیب در تاریخ های 26 تیر ماه، دوم و سوم مرداد ماه، 30 و 31 مرداد ماه و 14 شهریور ماه برای مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، سراسری، کاردانی نظام جدید و کارشناسی ناپیوسته برگزار می گردد.

در روزهای اخیر و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، داوطلبان کنکور و آزمون های سراسری در فضای مجازی از وزیر بهداشت خواستند که زمان برگزاری آزمون ها به تعویق بیفتد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1075

به "خبرنگاران زمان برگزاری آزمون های سراسری امروز معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زمان برگزاری آزمون های سراسری امروز معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید