خبرنگاران فرماندار: 97 درصد مردم شهرستان ری با سواد هستند

به گزارش مجله تانی بای، شهرری - خبرنگاران - فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اقدامات فرهنگی مناسب پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نوسازی مدارس در دولت تدبیر و امید، گفت: هم اکنون 97 درصد مردم این شهرستان با سواد هستند.

خبرنگاران فرماندار: 97 درصد مردم شهرستان ری با سواد هستند

به گزارش خبرنگاران، حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح های آموزشی دهه فجر شهرستان ری، گفت: نوسازی و ساخت مدارس با مشارک گسترده شوراها، شهرداری ها، بخشداری و فرمانداری از اولویت های اصلی دولت بوده است.

وی با بیان اینکه بستر مناسبی در جهت ایجاد سخت افزار آموزش در شهرستان ری ایجاد شده است، گفت: بخش نرم افزار نظام آموزشی نیز بر اساس سند بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب به روز رسانی خواهد شد.

توکلی اضافه نمود: خوشبختانه با پیگیری های دولت در این دوره دریافتی و حقوق معلمان از افزایش چشمگیری برخوردار بوده که باید همچنان در آینده نیز ادامه داشته باشد.

این مسئول با اشاره شیوع ویروس کرونا و تغییر در نحوه آموزش، اضافه نمود: ایجاد زیرساخت های مناسب در فضای مجازی و افزایش پهنای باند موجب شد آموزش دانش آموزان در دوران سخت کرونا به خوبی انجام گردد.

توکلی ادامه داد: افزایش ظرفیت فضای مجازی اگرچه مشکلاتی را ایجاد نموده است ولی در این دوران اهمیت آن بر همگان روشن شد که باید در این حوزه مدارس و مسئولان فرهنگی به فراوری محتوا اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگاران، آکادمی زنده یادان خسرو احمدی و نییر پرتوی در 492 زمین و 500 متر مربع زیربنا 2 طبقه، هشت کلاس و اعتبار سه میلیارد تومان در کهریزک با حضور فرماندار و سایر مسئولان شهرستان ری به بهره برداری رسید.

شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

شهرستان ری با پنج بخش و 6 شهر و یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1435

به "خبرنگاران فرماندار: 97 درصد مردم شهرستان ری با سواد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: 97 درصد مردم شهرستان ری با سواد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید