خبر مهم معاون وزیر راه درباره وام اجاره

به گزارش مجله تانی بای، یک مقام مسئول گفت: بر اساس آخرین آمار یک میلیون و 685 هزار نفر تا به امروز برای دریافت وام ودیعه ثبت نام نموده اند.

خبر مهم معاون وزیر راه درباره وام اجاره

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمود محمود زاده گفت: در ابتدای سال مکاتبه ای با ستاد ملی مقابله با کرونا برای پرداخت وام ودیعه مسکن داشته ایم و این ستاد تسهیلاتی برای پرداخت وام ودیعه مسکن به بانک ها در نظر گرفته اند.

حدود 10 هزار میلیارد تومان اعتبار برای وام ودیعه مسکن در نظر گرفتند که از این اندازه تنها 45 درصد که معادل 4 هزار میلیارد تومان است تا به امروز به وسیله بانک ها پرداخت شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: به هیچ عنوان این موضوع مورد قبول نیست که اعتباری بانکی برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به اتمام رسیده است.

ممکن است بین شعب بانک ها شعبه ای احتیاج به تجدید نظر داشته باشد و ما مکاتبه برای تأمین اعتبار کنیم، اما اینکه اعتبار تمامی شعب بانک ها به اتمام رسیده است به هیچ عنوان مورد قبول نیست.

محمود زاده اظهار کرد: درباره نحوه پرداخت تسهیلات، دوباره مکاتبه مجددی با دبیر خانه ستاد ملی مقابله با کرونا نموده ایم و این موضوع باید دوباره مورد آنالیز قرار گیرد.

این مقام مسئول گفت: بر اساس آخرین آمار یک میلیون و 685 هزار نفر تا به امروز برای دریافت وام ودیعه ثبت نام نموده اند و از این تعداد 640 هزار نفر به بانک ها معرفی شده اند و 142 هزار نفر هم تسهیلات دریافت نموده اند.

لازم به ذکر است، مستاجران و واجدان شرایط تا 30 آذر مهلت دارند در سایت جهت دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام نمایند و بانک ها هم تا 30 بهمن ماه موظف هستند، تسهیلات را پرداخت نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1904

به "خبر مهم معاون وزیر راه درباره وام اجاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر مهم معاون وزیر راه درباره وام اجاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید