دانشگاه علوم پزشکی تبریز مراسم عزاداری محرم را به صورت مجازی برگزار می نماید

به گزارش مجله تانی بای، مراسم عزاداری هیات عاشقان ثارالله دانشگاه علوم پزشکی تبریز به صورت مجازی در کانال و صفحه هیات عاشقان ثارالله در پیغام رسان های ایتا، تلگرام و اینستاگرام برگزار می گردد.

دانشگاه علوم پزشکی تبریز مراسم عزاداری محرم را به صورت مجازی برگزار می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به مصوبه ستاد مدیریت استانی مقابله با کرونا آذربایجان شرقی مبنی بر عدم برگزاری مراسم عزاداری در سطح دانشگاه، هیات عاشقان ثارالله دانشگاه علوم پزشکی تبریز در نظر دارد تا به منظور حفظ ارزش های دینی و زنده نگه داشتن شور و شعور حسینی، مراسم عزاداری را به صورت فعالیت مجازی در کانال و صفحه هیئت عاشقان ثارالله در پیغام رسان های ایتا، تلگرام و اینستاگرام برگزار کند.

در این راستا هیات عاشقان ثارالله دانشگاه طی اطلاعیه ای از دانشجویانی که علاقمند به همکاری در زمینه های رسانه و فضای مجازی، فتوشاپ و طراحی و... هستند، دعوت بعمل می آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1133

به "دانشگاه علوم پزشکی تبریز مراسم عزاداری محرم را به صورت مجازی برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علوم پزشکی تبریز مراسم عزاداری محرم را به صورت مجازی برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید