تور ارزان استرالیا: درخواست چین از استرالیا: رفتار اشتباهتان را اصلاح کنید

به گزارش مجله تانی بای، ایرنا نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه چین از استرالیا خواست گفته ها و رفتار اشتباه اخیر خود را در روابط با چین تصحیح کند و با اقدامات لازم، شرایط احیاء و بهبود روابط دو کشور را فراهم کند.

تور ارزان استرالیا: درخواست چین از استرالیا: رفتار اشتباهتان را اصلاح کنید

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش تارنمای وزارت خارجه چین، خانم هوا چون یینگ روز چهارشنبه در بیانیه ای اضافه کرد: روابط بین کشورها باید بر مبنای احترام متقابل و رفتار برابر باشد. کشورها باید به منافع اصلی و نگرانی مهم یکدیگر و بعلاوه حقوق توسعه مشروع احترام بگذارند.

او گفت: اگر استرالیا صادقانه می خواهد روابط خود با چین را بهبود بخشد چرا قولی را در ظاهر بیان می نماید ولی در پس پرده کاری دیگر انجام می دهد، چین این مساله را قضاوت خواهد نمود.

گزارش حاکی است، اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا بتازگی در مصاحبه ای گفته است استرالیا مانعی برای گفت و گوی مستقیم سیاسی بین استرالیا و چین ندارد، اما چین به این فرصت علاقه نشان نداده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت: شرایط سخت کنونی در روابط چین و استرالیا کاملا به وسیله استرالیا ایجاد شده است و آن چیزی نیست که چین بخواهد شاهدش باشد.

خانم هوا ادامه داد: استرالیا هم از این موضوع مطلع است. فوری ترین مساله این است که استرالیا باید نسبت به دلایل اساسی که سبب ایجاد مسائل در روابط دو کشور می گردد، دید درست داشته باشد و به طور جدی در نظر بگیرد که آیا چین را شریک و یا تهدیدی برای خود بداند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1770

به "تور ارزان استرالیا: درخواست چین از استرالیا: رفتار اشتباهتان را اصلاح کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: درخواست چین از استرالیا: رفتار اشتباهتان را اصلاح کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید