سفرای کشورهای آسیای میانه در دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام شرکت می نمایند

به گزارش مجله تانی بای، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: سفرای کشورهای حوزه آسیای میانه در دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین شرکت می نمایند.

سفرای کشورهای آسیای میانه در دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام شرکت می نمایند

از سفر با تورهای بهاری کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران از گرگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، رحمان فرمانی گفت: سفرای کشورهای حوزه آسیای میانه در دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام حضور می یابند.

وی اضافه نمود: با توجه به بین المللی شدن جشنواره فرهنگ اقوام سفرای کشورهای خارجی به ویژه کشورهای حوزه آسیای میانه که دارای اشتراکات فرهنگی و قومیتی هستند، در این جشنواره حضور خواهند داشت.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان توضیح داد: حضور کشورها در دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام خود عاملی برای حفظ و ارتقاء مراودات فرهنگی و شناخت بیشتر از آداب و رسوم میان ملت ها می گردد.

مسئول کمیته گردشگری و امور بین الملل دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام گفت: در این دوره با توجه به ثبت جهانی آئین نوروز به صورت بین المللی میان 12 کشور این جشنواره با موضوع نوروز در اقوام برگزار می گردد.

فرمانی با بیان اینکه جشنواره اقوام استان گلستان سال جاری 8 دی ماه برگزار خواهد شد، گفت: تثبیت بحث اقوام و نگارستان بودن استان گلستان با این جشنواره در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری سیاست گذاری شده و این جشنواره درصدد آن است که استان گلستان را به عنوان نگارستان تداعی کند.

وی با بیان اینکه 110 نفر از هنرمندان در سال گذشته در این جشنواره غرفه داری کردند، اضافه نمود: برگزاری جشنواره اقوام در سطحی که بتواند بین المللی باشد و با حضور مهمانان خارجی برگزار گردد و محدودیت هایی دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 677

به "سفرای کشورهای آسیای میانه در دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام شرکت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرای کشورهای آسیای میانه در دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام شرکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید