سومین موزه خصوصی استان البرز راه اندازی می گردد

به گزارش مجله تانی بای، سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از اجرای اقدامات لازم برای راه اندازی سومین موزه خصوصی در این استان اطلاع داد.

سومین موزه خصوصی استان البرز راه اندازی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان البرز، علیرضا دهقان مهرجردی با اعلام این خبر گفت: با توجه به آنالیز های اجرا شده یکی از علاقه مندان به حوزه توریستی و میراث فرهنگی، در مجموعه شخصی خود انواع اشیای دارای ارزش شامل کبریت های قدیمی، تمبر، اسکناس های ادوار مختلف، خودروها و موتورهای کلاسیک که امکان مناسب به نمایش عمومی و ظرفیت مجموعه داری را نگهداری می نماید.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه این مجموعه خصوصی اقدامات لازم را برای طرح توجیهی و پرونده احداث موزه را به همراه درخواست صاحب مجموعه برای دریافت مجوز دارد می تواند با عنوان موزه و مجموعه خصوصی افتتاح گردد.

دهقان اضافه کرد: با توجه به اینکه مجتمع توریستی باغ پرندگان نیز متعلق به این فرد علاقه مند است و نسبت به وسعت و خدماتی که فراهم آورده می تواند در کنار تاسیسات ایجادشده یک ظرفیت توریستی را ایجاد نکند؛ ایجاد یک موزه خصوصی در کنار این مجتمع می تواند به جذب توریست یاری کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 783

به "سومین موزه خصوصی استان البرز راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین موزه خصوصی استان البرز راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید