عملکرد مالی یک نماد بورسی ، رشد درآمد 77 درصدی کلر در فروردین امسال

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، شرکت کلرپارس که با نماد کلر در بورس فعال است در گزارش فعالیت مالی ماهانه خود که در وبسایت کدال منتشر شده است ضمن اصلاح اطلاعیه قبلی اعلام کرده که در نخستین ماه سال 99 از فروش محصولات خود 170 میلیارد و 779 میلیون ریال درآمد داشته که اگرچه در مقایسه با اسفند پارسال افتی 8 درصدی داشته اما به نسبت مدت مشابه سال گذشته بیش از 77 درصد بیشتر شده است.

عملکرد مالی یک نماد بورسی ، رشد درآمد 77 درصدی کلر در فروردین امسال

همزمان با شیوع ویروس کرونا، کلرپارس در فروردین ماه اقدام به تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده کرده و از فروش این محصولات حدود 900 میلیون تومان درآمد داشته است. این در حالی است که نرخ فروش محلو ضدعفونی کننده سطوح این شرکت نسبت به اسفندماه 3 درصد ارزان تر شده است.

کلرپارس در سال گذشته در مجموع 192 میلیارد و 528 میلیون تومان از فروش انواع محصولات خود درآمد کسب کرده بود که تنها 5 درصد کل درآمد آنها در فروردین ماه به ثبت رسیده است. با توجه به رشد درآمدی 77 درصدی این شرکت در فروردین سال جاری، به نظر می رسد عملکرد این شرکت در انتها سال جاری در مقایسه با سال 98 رشد قابل توجهی داشته باشد.

کلر که اواسط بهمن ماه در بورس با قیمت 2950 تومان عرضه اولیه شد تا به امروز نزدیک 235 درصد بازدهی داشته و در انتها معاملات امروز در قیمت 98525 ریالی صف خرید تشکیل داد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 949

به "عملکرد مالی یک نماد بورسی ، رشد درآمد 77 درصدی کلر در فروردین امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد مالی یک نماد بورسی ، رشد درآمد 77 درصدی کلر در فروردین امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید