فیس بوک بعضی تبلیغات سرشماری را از کارزار انتخاباتی ترامپ حذف کرد

به گزارش مجله تانی بای، فیسبوک بعضی از تبلیغات ارسال شده توسط کمپین ترامپ را حذف نموده است. علت این موضوع پاسخهای گمراه کننده بعضی از پاسخ دهندگان در سرشماری بعضی از این کمپین ها عنوان شده است که درواقع به کارزار انتخاباتی سال 2020 ترامپ مرتبطند.

فیس بوک بعضی تبلیغات سرشماری را از کارزار انتخاباتی ترامپ حذف کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ از بهترین و مجربترین تیم تبلیغاتی کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ حرفه ای و ارائه تیزرهای تبلیغاتی را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از بیزینس اینسایدر، در یکی از تبلیغات گفته می گردد: رئیس جمهور ترامپ به شما احتیاج دارد تا سرشماری رسمی منطقه ای 2020 را انجام دهید. اما این نظرسنجی ها با نتایج رسمی آراء جمهوریخواهان تداخل می نماید و نوعی شائبه مجازی به وجود خواهد اورد.

سخنگوی فیس بوک به بیزینس اینسایدر گفت: سیاست هایی در حال اجرا است تا از سردرگمی پیرامون سرشماری رسمی ایالات متحده جلوگیری گردد و این نمونه ای از اجرای همین سیاست ها است. فیس بوک از مدت ها پیش به دلایلی مثل عدم شفافیت رفتاری در دوران انتخابات پیشین ریاست جمهوری ایالات متحده تحت فشار واقع شده است. در آن دوران، فیس بوک به جانبداری از جمهوریخواهان و عدم کنترل ترولهای روسی متهم بود، در حالی که فیسبوک رسما بارها چنین اتهاماتی را رد نموده است.

بعضی از این نظرسنجی های حذف شده شامل توهین هایی نیز به کاندیداهای حزب رقیب بود. از جمله این مضموناوباما، جادوگر جاسوس و شکست خورده دموکرات ها. سرشماری رسمی آمریکا در سال 2020 ، داده هایی را در خصوص جمعیت ایالات متحده جمع آوری می نماید و معین می نماید که چگونه بودجه فدرال بین ایالت ها اختصاص می یابد و همچنین معین تعداد کرسی های هر ایالت در مجلس نمایندگان را نیز تعیین می نماید

منبع: انتخاب
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 784

به "فیس بوک بعضی تبلیغات سرشماری را از کارزار انتخاباتی ترامپ حذف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک بعضی تبلیغات سرشماری را از کارزار انتخاباتی ترامپ حذف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید