لایحه صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان چه می گوید؟ ، درخواست معاون حقوقی رئیس جمهوری از هیئت دولت

به گزارش مجله تانی بای، قتل دختر 13 ساله تالشی توسط پدرش بحث درباره لایحه صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت را که توسط قوه قضاییه تهیه، تدوین و منتشر شده بوده بر سر زبان ها انداخته است.

لایحه صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان چه می گوید؟ ، درخواست معاون حقوقی رئیس جمهوری از هیئت دولت

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، در پی قتل دختر 13 ساله تالشی توسط پدرش اخیرا در فضای مجازی و محافل تحلیلی بحث پیرامون لایحه صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت که توسط قوه قضاییه تهیه، تدوین و منتشر شده بوده بر سر زبان ها افتاده است؛ لایحه ای که از 26 شهریور سال گذشته از سوی رئیس قوه قضاییه به دولت ارسال شده و تا امروز 253 روز است که قوه قضاییه منتظر طی تشریفات اجرایی آن از سوی دولت است. اما این لایحه چه می گوید؟ ویدئوی زیر را ببینید.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

  • درخواست جنیدی از هیئت دولت

معاون حقوقی رئیس جمهوری خواستار بررسی خارج از نوبت لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت شد.

به گزارش ایسنا، معاونت حقوقی رئیس جمهوری به ریاست لعیا جنیدی با توجه به وقوع شماری از خشونت ها علیه زنان و ضرورت وجود قانون جامع برای پیشگیری و برخورد قانونی با این پدیده از هیئت دولت درخواست کرده است تا بررسی لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت را که چندی پیش با تغییراتی از سوی قوه قضاییه به دولت ارسال شده است خارج از نوبت در دستور کار خود قرار دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 992

به "لایحه صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان چه می گوید؟ ، درخواست معاون حقوقی رئیس جمهوری از هیئت دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایحه صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان چه می گوید؟ ، درخواست معاون حقوقی رئیس جمهوری از هیئت دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید