لبنان، طرح چندین میلیارد دلاری آلمان برای بازسازی بندر بیروت

به گزارش مجله تانی بای، دولت آلمان میخواهد هفتم آوریل (18 فروردین ماه) طرحی چندین میلیارد دلاری را برای بازسازی بندر بیروت و حومه به مقامات لبنانی پیشنهاد کند.

لبنان، طرح چندین میلیارد دلاری آلمان برای بازسازی بندر بیروت

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دولت آلمان روز چهارشنبه هفته آینده (7 آوریل) طرحی برای بازسازی بندر بیروت و اطراف آن ارائه خواهد نمود.

رویترز به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که این طرح پیشنهادی آلمان، چندین میلیارد دلار هزینه دارد و لبنان برای اجرای آن به دولت جدیدی احتیاج دارد که سیستم اقتصادی خود را اصلاح کند.

رویترز به نقل از دو منبع مطلع اضافه کرد: آلمان میخواهد چهارشنبه آینده به منظور بازسازی بندر بیروت طرحی به ارزش دو تا سه میلیارد یورو را به لبنان پیشنهاد دهد، به شرط اینکه مقامات لبنانی برای اصلاح سیستم اقتصادی و مبارزه با فساد برای تشکیل دولت اقدام نمایند.

روز چهارم آگوست سال گذشته، انفجاری مهیب در یک انبار نیترات آمونیاک در بندر بیروت به وقوع پیوست که سبب کشته شدن حدود 200 نفر و زخمی شدن بیش از 6 هزار نفر شده و خرابی ها زیادی به بار آورده است.

چند روز پس از وقوع این انفجار مهیب، میشل عون رئیس جمهور لبنان اعلام نمود که خسارات ناشی از انفجار بندر بیروت و مناطق مجاور آن بیش از 15 میلیارد دلار است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1515

به "لبنان، طرح چندین میلیارد دلاری آلمان برای بازسازی بندر بیروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، طرح چندین میلیارد دلاری آلمان برای بازسازی بندر بیروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید