لیست دریافت کنندگان تسهیلات اشتغالزایی روستایی گلستان منتشرمی گردد

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، علی نصیبی، شامگاه چهارشنبه در خصوص تسهیلات پرداخته شده در بخش روستایی گلستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نشست رسانه ای استاندار گلستان، پس از درخواست برخی خبرنگاران، استاندار بر لزوم انتشار لیست همه دریافت کنندگان تسهیلات ارزان قیمت و غیره از سوی ادارات و دستگاه های مرتبط تاکید نمود.

لیست دریافت کنندگان تسهیلات اشتغالزایی روستایی گلستان منتشرمی گردد

وی اضافه کرد: ما ضمن استقبال از تصمیم استاندار گلستان، این موضوع را گامی مهم در شفافیت آزاد اطلاعات دانسته و تا قبل از انتها مهلت یک هفته ای استاندار، این لیست منتشر خواهد شد.

نصیبی ادامه داد: بنده هم به وسیله رسانه ها متوجه این موضوع و مهلت استاندار محترم به دستگاه های مربوطه شدم و لیست مربوط به دریافت کنندگان تسهیلات بانک هایی که حسب تفاهم نامه های معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری پرداختی اجرا شده، آماده بوده اما به جهت کسب آخرین اطلاعات، ابتدای هفته آتی جهت هماهنگی نهایی اطلاعات را با بانک ها چک نموده و هم به وسیله سایت استانداری و هم شبکه های اجتماعی، اطلاعات را منتشر خواهیم کرد.

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان اعلام کرد: حتی ما این آمادگی را داریم که در اولین فرصت، زمینه بازدید خبرنگاران را از پروژه های دریافت کننده تسهیلات فراهم کنیم و خوشحال می شویم که این امر در هفته های آتی رخ دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 84

به "لیست دریافت کنندگان تسهیلات اشتغالزایی روستایی گلستان منتشرمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست دریافت کنندگان تسهیلات اشتغالزایی روستایی گلستان منتشرمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید