مبلمان دو منظوره مناسب برای فضاهای کوچک

به گزارش مجله تانی بای، معمولاً ایده های مبلمان دو منظوره چندان مورد توجه قرار نمی گیرند، اما امروز ما می خواهیم از تأثیر معجزه آمیز آن ها برای شما بگوییم. البته باید بدانید که منظور از مبلمان، تمام وسایل مربوط به سرویس مبلمان است، نه فقط چیزی که بر روی آن می نشینیم!

مبلمان دو منظوره مناسب برای فضاهای کوچک

ممکن است بسکمک از ما زندگی در یک فضای کوچک و چالش برانگیز را پیش از این تجربه کرده باشیم یا در آینده مجبور به این کار شویم، اما چگونه می توانید بدون بیخیال شدن از استفاده یک سبک خیره کننده، بهترین استفاده را از فضای خود داشته باشید؟ با چند مورد از ایده های مبلمان دو منظوره که اغلب مورد فراموشی واقع می شوند، شما نیز قادر خواهید بود در ایجاد زندگی روزمره خود تفاوت فاحشی ایجاد کنید.

اولین نمونه مبلمان دو منظوره ای که قرار است شما را با آن آشنا کنیم، میزهای کوچکی است که در ورودی خانه قرار می گیرند و به عنوان میز کنسول شناخته می شوند. از میزهای قهوه گرفته تا میزهایی که دارای فضای ذخیره پنهان از طریق دراورها یا درهای کابینت شکل هستند، همواره می توانید از فضای اضافی در زیر این مبلمان ها، برای ذخیره موارد مورد نیاز خود به صورت منظم و دو منظوره استفاده کنید. اگر به سراغ قفسه بندی باز بروید، می توانید وسایل تزئینی ای را به نمایش بگذارید که در غیر این صورت فضایی برای آن ها وجود نداشت.

مبلمان دو منظوره؛ تخت خواب

تخت خود را با استفاده از فضای بی فایده زیر آن با ایجاد دراور و کشو یا اضافه کردن امکانات ذخیره سازی، تبدیل به یک مبلمان دو منظوره کرده و اتاق خواب خود را مرتب نگه دارید تا همه چیز دارای یک مکان اختصاصی باشد. به این ترتیب دقیقاً می دانید چه چیزی در کجا قرار گرفته است. در خانه های استودیویی و کوچک، از فضای زیر تخت غافل نشوید!

مبلمان دو منظوره قابل تبدیل

گرچه مبلمان دو منظوره قابل تبدیل به تخت خواب از لحاظ راحتی و سبک، راه درازی را طی کرده است، اما بسکمک از طراحان داخلی و دکوراسیون، این نوع قطعات دو منظوره را برای سرمایه گذاری ترجیح می دهند و با ارزش می دانند. این نوع مبلمان برای افرادی که به تنهایی در فضای کوچکی زندگی می کنند، بسیار مفید است.

39 مدل عروسک فانتزی دخترانه و پسرانه + خرید

ایده های مبلمان دو منظوره، میزهای آشیانه ای

ایده های مبلمان دو منظوره معمولاً وسایلی را می طلبند که به راحتی جابجا شوند و در راستا راه قرار نگیرند، برای مثال میزهای به اصطلاح آشیانه ای (چند میز بزرگ تا کوچک که در زیر هم قرار می گیرند) و نمونه های دیگر. اجازه ندهید اندازه کوچک آن ها شما را فریب دهد. آن ها می توانند به نقطه گذاری یک اتاق کوچک کمک کنند و در صورت لزوم، سطوح مورد نیاز خوبی هستند.

صندوق های ذخیره سازی به عنوان مبلمان دو منظوره

با گذشت سال ها، هنوز هم افرادی هستند که صندوق های ذخیره سازی لوئیز ویتون را به لیست مبلمان دو منظوره خود اضافه می کنند و آن را به عنوان راه چاره نهایی ذخیره سازی خانه خود در نظر می گیرند. با این حال، این نوع مبلمان هزینه های غیر قابل توجیهی را به دنبال دارد و اگر در یک مکان کوچک زندگی کنید نیز با مسائل چالش فضا روبرو خواهید شد. به نظر ما، در عوض، با گزینه فولاد ضد زنگ جلو بروید و اندازه های کوچک تر آن را انتخاب کنید.

39 مدل محافظ تخت کودک فانتزی و شیک + خرید

مبلمان دو منظوره؛ مینی بار دستی چرخدار

مطمئناً یک مینی بار اختصاصی و با طراحی جذاب، زیبایی را به فضای کوچک شما اضافه می کند. اما اگر این مینی بار به شکل چرخدار و دستی باشد بهتر است؛ چرا که در صورت نیاز به میزبانی مهمانی های شام، می توانید به راحتی آن ها را جابجا کنید.

مبلمان دو منظوره؛ میز عثمانی

وقتی به دنبال اضافه کردن راه چاره های ذخیره سازی هوشمند در یک خانه کوچک هستید، که هزینه زیادی برای شما نداشته باشند و در صورت جابه جایی به خانه ای بزرگ تر نیز مورد استفاده قرار بگیرند، میزهای عثمانی یکی از بهترین نمونه های مبلمان دو منظوره می باشند. همچنین اگر محفظه های آن ها را بیش از حد از وسیله پر نکنید، می توانید به راحتی آن ها را از جایی به جای دیگر جابه جا کنید.

قفسه نردبانی به عنوان مبلمان دو منظوره

یک قفسه نردبانی، علاوه بر اینکه فضای مناسبی برای ذخیره کتاب های مورد علاقه شماست (در مواردی که مانند تصویر زیر درون سرویس بهداشتی قرار نگیرد)، می تواند شیوه ای شیک و کاربردی برای نمایش وسایل کلکسیون، گیاهان و حتی ملافه ها و حوله های شما بدون استفاده از فضای کف زیاد باشد. به علاوه، در صورت نیاز به فضای اضافی، به راحتی می توان آن را جمع کرد و در گوشه ای قرار داد، یک مبلمان کاملاً دو منظوره!

لیست خرید 41 مدل لباس نوزادی فانتزی و شیک

منبع: اتاق
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1059

به "مبلمان دو منظوره مناسب برای فضاهای کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبلمان دو منظوره مناسب برای فضاهای کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید