تور ترکیه ارزان: مردی با 78 آزمایش مثبت کرونا و 14 ماه قرنطینه در ترکیه!

به گزارش مجله تانی بای، شاید هیچ کسی در دنیا به مقدار مظفر کایاسان، شهروند ترکیه از دست ویروس کرونا خسته نشده باشد، چون او اکنون 14 ماه است که به علت ابتلا به این ویروس در قرنطینه به سر می برد.

تور ترکیه ارزان: مردی با 78 آزمایش مثبت کرونا و 14 ماه قرنطینه در ترکیه!

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش یورونیوز و به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، این مرد 56 ساله ساکن استانبول در نوامبر 2020 (آذر 1399) به کووید مبتلا شد و از آن موقع تا به امروز تمام آزمایش های وی مثبت بوده است.

مظفر کایاسان که از سرطان خون نیز رنج می برد، سیستم ایمنی بدنی شکننده ای دارد و در پی نخستین بار ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.

اما زمانی که او از بیمارستان مرخص شد، کادر پزشکی متوجه شدند که ویروس همچنان در بدنش در حال گردش است. او 78 بار آزمایش کووید-19 داده که هر بار نتیجه آن مثبت بوده، نتیجه ای که وجود ویروس در بدن او را تأیید می نماید.

این مرد نگون بخت در مدت 14 ماه قرنطینه، تنها اجازه دیدار با همسر و پسرش را داشته است. او با ابراز ناراحتی از این که نمی تواند به بستگانش نزدیک گردد و آن ها را لمس کند، به خبرنگار آناتولی گفت: دیگر طاقت ندارم.

او از دیگر شهروندان خواسته است تا با زدن واکسن کرونا، باری از دوش پرسنل بیمارستان ها بردارند.

مظفر به علت ابتلا به سرطان واکسن کرونا هم نمی تواند بزند.

اخیراً پزشکان برای رها کردن این بیمار از رنج قرنطینه طولانی مدت و به امید بهبود شرایط جسمانی او، درمان سخت تری را برایش شروع نموده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1992

به "تور ترکیه ارزان: مردی با 78 آزمایش مثبت کرونا و 14 ماه قرنطینه در ترکیه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: مردی با 78 آزمایش مثبت کرونا و 14 ماه قرنطینه در ترکیه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید