مقاله: خوراکی های مفید در درمان اسهال کدامند؟

به گزارش مجله تانی بای، نوشیدن جرعه های کم آب در زمان های متوالی، بهتر از نوشیدن زیاد در یک زمان است. همچنین نوشیدن آب کافی به کاهش خستگی کمک خواهد نمود. آب تصفیه شده بهترین انتخاب است، اما برخی از نوشیدنی های خانگی نیز می تواند شما را در خلاص شدن از شر اسهال کمک کند.

مقاله: خوراکی های مفید در درمان اسهال کدامند؟

سوپ هویج اثر ضد اسهالی دارد مخصوصا برای بچه ها و بچه ها نو پا. خوردن سوپ هویج می تواند به درمان اسهال کمک کند. شما می توانید سوپ هویج را به این صورت درست کنید:

بعد از یکی دو روز، از غذا های نرم مانند سوپ مرغ یا املت بهره ببرید. این رژیم غذایی می تواند دوره بهبودی شما را تسریع کند و خیلی زود خواهید توانست آنچه را که دوست دارید، بخورید.

شما فقط باید از لبنیات خام پروده مانند ماست با پروبیوتیک بالا بهره ببرید. از محصولات لبنی فرآوری شده استفاده نکنید، زیرا ممکن است سبب بدتر شدن اسهال شود. اگر به مواد غذایی خاص از قبیل گلوتن، غذا های دریایی، آجیل، لبنیات و ... آلرژی دارید بهتر است از مصرف آن ها جلوگیری کنید.

یادآوری: در یک وعده مقدار زیادی از شوربای آرد جو نخورید. زیرا ممکن است مسائل گوارشی برایتان ایجاد شود. آن را به اندازه های کوچک تقسیم کنید و چندین وعده در روز میل نمایید.

منبع مقاله: خوراکی های مفید در درمان اسهال کدامند؟

انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1859

به "مقاله: خوراکی های مفید در درمان اسهال کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: خوراکی های مفید در درمان اسهال کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید