نمایشگاه عکس های هنری در بازار تاریخی اراک برگزار می گردد

به گزارش مجله تانی بای، برای نخستین بار نمایشگاه عکس های هنری در سرای مهر بازار تاریخی اراک برگزار می گردد تا پیش درآمد همکاری هنرمندان و میراث فرهنگی در هویت سازی و پیوند تاریخی و فرهنگی استان نواخته گردد.

نمایشگاه عکس های هنری در بازار تاریخی اراک برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی این استان،امروز سه شنبه 2 بهمن 97 با اعلام این خبر گفت: بهره فرهنگی و هنری از آثار هنرمندان استان در اماکن تاریخی و فرهنگی یکی از راه هایی است که اداره کل در نظر دارد هموار کند تا شاهد پیوند منسجم تری بین هنرمند ، تاریخ و هویت باشیم.

ایزدی اضافه کرد: فاصله ای بی مفهوم بین هنرمندان و سازمان میراث فرهنگی ایجاد شده و تنها هنرمندان صنایع دستی را در پیوند با سازمان قرار داده در حالی که تخیل هر هنرمندی می تواند هویت ساز و آشتی دهنده هنر، فرهنگ و جامعه باشد.

او در ادامه گفت: برای نخستین بار نمایشگاه عکس های هنری بابک آب برین با موضوع شهید، تئاتر و مستند اجتماعی در سبک های هنری متفاوت در محل سرای مهر بازار تاریخی اراک برگزار می گردد تا پیش درآمد همکاری هنرمندان و میراث فرهنگی در هویت سازی و پیوند فرهنگی نواخته گردد.

ایزدی در خاتمه گفت: معتقدیم که روح موجود در هنر می تواند شریان فرهنگ غنی در جامعه را جریان متناوبی بخشد تا بسیاری از معضلات فرهنگی از این رهرو کم گردد از این رو آمادگی داریم تا با همکاری اداره کل ارشاد از تمام توان تاریخی، گردشگری و محیطی استان در جهت نمایش آثار هنرمندان بهره گیریم و در حقیقت فصل جدیدی را بین هنرمندان و ریشه های فرهنگی استان برقرار کنیم.

این نمایشگاه روز پنجشنبه چهارم بهمن ماه ساعت 16 افتتاح می گردد. همچنین این نمایشگاه تا 11 بهمن هر روزه از ساعت 10 الی 18اماده بازدید علاقه مندان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 244

به "نمایشگاه عکس های هنری در بازار تاریخی اراک برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه عکس های هنری در بازار تاریخی اراک برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید