کشورهای غربی مانع توقف جنایات گروههای تروریستی در سوریه می شوند

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، معاون وزیر امور خارجه و نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد تاکید نمود: گروه های تروریستی و در رأس آن داعش و جبهه النصره از پوشش غربی بر جنایات خود علیه سوری ها استفاده می نمایند، امری که مستلزم تقویت همکاری جدی بین المللی تحت نظارت سازمان ملل برای مبارزه و ریشه کنی تروریسم و حمایت از کوشش های دولت سوریه در این زمینه است.

کشورهای غربی مانع توقف جنایات گروههای تروریستی در سوریه می شوند

بشار الجعفری در جلسه شورای امنیت به وسیله تماس ویدیوئی گفت: قطعنامه 1373 به تقویت همکاری بین المللی برای مبارزه با تروریسم و خشکاندن منابع اقتصادی آن و مبارزه با تفکر افراطی یاری نکرد.

وی اضافه نمود: دولت جدید آمریکا باید به تجاوزات و اقدامات اشغالگرانه خود و غارت ثروت های سوریه انتها دهد و نیروهای اشغالگر خود را خارج و حمایت از شبه نظامیان جدایی طلب و رژیم های غیر قانونی و کوشش برای تهدید حاکمیت، وحدت و تمامیت ارضی سوریه را متوقف کند.

الجعفری گفت: گروه های تروریستی جبهه النصره با حمایت ترکیه همچنان به تسلط بر مناطقی از ادلب و اطراف آن و استفاده از ساکنان آنها به عنوان سپرهای انسانی ادامه می دهد.

وی اضافه نمود: کشورهای غربی همچنان مانع اقدام شورای امنیت برای توقف جنایات گروه های تروریستی در سوریه می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1402

به "کشورهای غربی مانع توقف جنایات گروههای تروریستی در سوریه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشورهای غربی مانع توقف جنایات گروههای تروریستی در سوریه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید