کمبود غذا در مناطق فقیرنشین فرانسه

به گزارش مجله تانی بای، منطقه کلیشی سو بوآ تنها 23 کیلومتر با شهر پاریس فاصله دارد اما با تصاویر ساختمان های نیمه کاره، جوانان بیکار و ساکنان فقیرش گویی فرسنگ ها آن سوتر از پایتخت فرانسه قرار گرفته است.

کمبود غذا در مناطق فقیرنشین فرانسه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، محدودیت های ناشی از شیوع کووید-19 (بیماری کروناویروس 2019) باعث دامن زدن به تنش ها در فقیرنشین فرانسه شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به توضیح شرایط هزاران نفری در منطقه کلیشی سو بوآ، واقع در حومه پاریس پرداخته که برای دریافت بسته های میوه، سبزیجات و صابون رایگان ساعت ها در صف می ایستند.

کلیشی سو بوآ که در سال 2005 صحنه تظاهرات های شدید بود تنها 23 کیلومتر با شهر پاریس فاصله دارد اما با تصاویر ساختمان های نیمه کاره، جوانان بی قرار و ساکنان فقیرش گویی فرسنگ ها آن سوتر از پایتخت فرانسه قرار گرفته است.

آسوشتیدپرس نوشته نگرانی از وقوع بحران قریب الوقوع در نتیجه کمبود غذا و بروز ناآرامی های پراکنده در حومه های فقرزده دولت فرانسه را وادار به اعلام طرحی به ارزش 39 میلیون یورو برای اعطای یاری های غذایی ضروری به مناطق محتاج کرد.

با این حال، اعطای بسته های یاری غذایی شاید ساده ترین و قابل حل ترین مشکل در مناطقی از این دست در حومه شهرهای عظیم فرانسه باشد. رؤسای جمهور فرانسه یکی پس از دیگری از حل معضلات این مناطق و شکاف طبقاتی گسترده در این کشور ناکام مانده اند.

بعضی از ساکنان می گویند آنها قبل از تعطیلی فرانسه به دلیل شیوع کرونا در روز 17 مارس هم تنگنای مالی را به معنای واقعی کلمه احساس نموده اند.

الیور کلین، شهردار کلیشی سو بوآ می گوید: احساس می کنم بحران اجتماعی با قرنطینه رو به افزایش است. شاهد آن هستیم شمار زیادی از افراد نیازمند غذا هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 929

به "کمبود غذا در مناطق فقیرنشین فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود غذا در مناطق فقیرنشین فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید