1529 کودک تحت حمایت آرزویشان برآورده شد

به گزارش مجله تانی بای، دهرویه از برآورده شدن آرزوی 1529 کودک تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در سال 98 اطلاع داد.

1529 کودک تحت حمایت آرزویشان برآورده شد

به گزارش ،محمد دهرویه رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران به نحوه برآورده شدن آروز های بچه ها تحت حمایت اشاره نمود و اضافه نمود: این آرزو ها به شکل های متفاوتی از جمله؛ استقرار پایگاه جذب حامی در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی و ثبت در سایت حامی آرزو ها انجام می گردد.

وی با بیان اینکه سایت حامی آرزو ها به آدرس https://hamiarezooha.ir از ماه رمضان سال 97 آرزوی بچه ها را ثبت می نماید، توضیح داد: آرزو های بچه ها دسته بندی و برروی این سایت بارگذاری می گردد.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران مهمترین آرزوی بچه ها را یاری هزینه درمان، هزینه سفر های زیارتی، یاری هزینه فرهنگی - تحصیلی، لوازم اساسی منزل و اسباب بازی از مهمترین آرزو هایی است بچه ها خواستار برآورده شدن آن ها هستند.

دهرویه با اشاره به اداراتی که بیشترین آرزوی بچه ها را برآورده نموده اند، گفت: در شهرستان ها؛ اداره کمیته امداد ملارد با 234، ورامین با 91 و شهرقدس با 82 آرزو و در کلان شهر تهران؛ اداره کمیته امداد مناطق 6 و 7 با 80 آرزو بیشترین آرزوی برآورده شده را به خود اختصاص داده اند.

وی یادآور شد: در سال گذشته آرزوی 1529 کودک تحت حمایت برآورده شد که برای این آرزوها، 476 میلیون و 953 هزار تومان از طرف خیران پرداخت شده است.

دهرویه با اشاره به اینکه هم اکنون 18 هزار و 551 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: 52 هزار و 206 فرد خیر به عنوان حامی از این فرزندان حمایت می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 912

به "1529 کودک تحت حمایت آرزویشان برآورده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1529 کودک تحت حمایت آرزویشان برآورده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید