30 پروژه بهداشتی و درمانی در لرستان شروع شد

به گزارش مجله تانی بای، معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان از شروع 30 پروژه بهداشتی و درمانی طی سال جاری در این استان اطلاع داد.

30 پروژه بهداشتی و درمانی در لرستان شروع شد

علی فرهادی معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل بیمه سلامت استان لرستان با اشاره به کارنامه 42 ساله نظام جمهوری اسلامی و اقدامات شایسته و بی نظیری که اجرا شده، گفت: مهم ترین اقدام نظام جمهوری اسلامی ارائه خدمات درمانی در سطح جامعه است، در حال حاضر 639 خانه بهداشت در سطح استان وجود دارد که نشان دهنده ارائه خدمات درمانی و توجه دولت به این مسئله است.

او ادامه داد: برای ارائه خدمات در دورترین نقاط هم امکانات و تجهیزات مهیا شده و در حال حاضر 933 مرکز بهداشتی و درمانی و خدمات بهداشتی در سطوح مختلف به مردم ارائه خدمت می نمایند که این خدمات ارائه شده در نظام جمهوری اسلامی بی نظیر است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مطرح نمود: 30 پروژه بهداشتی درمانی در امسال در دستور کار قرار گرفته که تا انتها سال به بهره برداری خواهند رسید و 72 پروژه تازه نیز هفته گذشته در وزارت بهداشت مصوب و به زودی اجرا خواهد شد.

فرهادی، یادآور شد: ساخت مرکز ناباروری در حال اجرا است و تا انتها سال به بهره برداری خواهد رسید.

او مطرح نمود: ارائه خدمات به مراکز بهداشتی با یاری بیمه سلامت در حال اجرا است و در حوزه پرداخت خوشبختانه پرداخت های بیمه سلامت به روز است و هیچ مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

خبرنگاران لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2135

به "30 پروژه بهداشتی و درمانی در لرستان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 پروژه بهداشتی و درمانی در لرستان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید